صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پزشکیان: تقویت نظام چندجانبه‌گرایی باید مبنای کار مشترک برای آینده باشد

۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱:۱۸
کد خبر: ۴۷۹۴۶۳۰
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس‌جمهور در نشست تقویت اهداف سازمان ملل، گفت: تقویت نظام چندجانبه‌گرایی به منظور برخورد ریشه‌ای با چالش‌هایی همچون جنگ، تبعیض، فقر و گرسنگی باید مبنای کار مشترک ما برای آینده باشد.

خبرگزاری میزان –مسعود پزشکیان دوشنبه شب به وقت تهران در نشست «تقویت اهداف سازمان ملل» با بیان اینکه مواجهه با چالش‌های کنونی و آینده نیازمند همکاری و تعامل بر اساس عدالت و صداقت است، گفت: بیایید آینده‌ای عادلانه و پر رونق برای فرزاندانمان بیافرینیم؛ محور این تلاش مشترک، توجه به نقش و جایگاه سازمان ملل متحد به عنوان نماد چندجانبه گرایی و احترام به اهداف و اصول منشور آن است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دیدگاه‌ها و ملاحظات خود را پیرامون سند آینده در این سازمان ثبت کرده است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه تقویت نظام چندجانبه‌گرایی به منظور برخورد ریشه‌ای با چالش‌هایی همچون جنگ، تبعیض، فقر و گرسنگی باید مبنای کار مشترک ما برای آینده باشد، افزود: نقش فرهنگ و ارزش‌های خانواده و ضرورت گفتگو‌های بین نسلی به منظور حفظ ارزش‌های فرهنگی و همزمان با توجه به نقش زنان، دختران و جوانان و توانمندسازی آن‌ها انکارناپذیر است.

پزشکیان اعلام کرد: اولویت‌های کاری دولتِ من در سطح ملی توجه به سلامت، آموزش عمومی، رفاه عمومی، تأمین اجتماعی، ایجاد فرصت‌های برابر و کاهش انواع نابرابری، توزیع مناسب درآمدها، تقویت و تحکیم نهاد خانواده، کاهش فقر و تبعیض، گسترش عدالت اجتماعی، توانمندسازی زنان و جوانان و بهره مندی از محیط زیستی مطلوب است.

 

در حال تکمیل...


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *