صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

همتی: اقتصاد امروز در شأن فداکاری‌های مردم نیست

۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲:۳۷
کد خبر: ۴۷۹۴۶۱۰
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در جشن سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: اقتصاد امروز در شأن فداکاری و ایثار امروز مردم ایران نیست.

خبرگزاری میزان – عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم جشن سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور معاونان وزیر، مدیران ستادی و کارکنان وزارت اقتصاد در سالن شهید مدرس وزارت متبوع برگزار شد، اظهار کرد: این هفته فرصتی است تا یادی کنیم از کسانی که برای دفاع از کشور جان خود را کف دست گذاشتند و از میهن دفاع کردند. اگر امروز ایران را با دیگر کشور‌های منطقه مقایسه کنیم، خواهیم دید آن چیزی که در کشور می‌گذرد ناشی از ایثارگری ها، مقاومت‌ها و از خودگذشتگی عزیزانی بود که در طول این ۴۰ سال برای کشور و نظام فداکاری کردند.

وی موقعیت امروز کشور را استثنایی خواند و تصریح کرد: امروز تمام دنیا بسیج شده اند تا به هر وسیله‌ای به نظام جمهوری اسلامی لطمه بزنند، اما موفق نشده اند.

همتی افزود: رژیم صهیونیستی این همه آدم کشی، کودک کشی، جنایت، نفوذ و توطئه برای کاهش ابهت جمهوری اسلامی انجام می‌دهد، اما نظام، با صبر، متانت و تدبیر، اجازه نمی‌دهد، این تعرض‌های کوتاه مدت و مقطعی باعث انحراف ایران از راهبرد خود برای پیشبرد منطقه و مقاومت شود.

وزیر اقتصاد با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری برای مصون نگه داشتن کشور از فتنه گری‌ها عنوان کرد: بخش مهمی از این تدابیر، راهبرد اساسی نظام برای پیشبرد اهداف کشور در منطقه است. پس ما نیاز داریم در کنار رزمندگان جبهه مقاومت باشیم تا نظام بتواند بر پایه اهداف ترسیم شده پیش برود.

وی ادامه داد: وظیفه دیگر امروز ما، مسئولیت اقتصادی است که به ما واگذار کرده اند و مردم از ما کار می‌خواهند، چرا که شرایط اقتصادی کشور خوب نیست و معتقد هستیم که این اقتصاد در شأن ایثار، شهادت، از خودگذشتگی و فداکاری مردم نیست و باید تلاش شود تا اقتصادی در این شأن داشته باشیم و تعهد می‌دهیم تا تمام تلاش و همت خود را بکار بگیریم و برای مردم کاری انجام بدهیم.

در این مراسم از تعدادی خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان وزارت اقتصاد تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *