صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

انتخابی جام‌جهانی پدل| صعود ایران با برتری نمایندگان کشورمان مقابل چین و بحرین

۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵:۰۷
کد خبر: ۴۷۹۴۶۰۵
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی پدل در شرایطی دنبال شد که تیم مردان و زنان ایران برابر حریفان خود به برتری دست یافتند و جواز حضور در مرحله حذفی را گرفتند.

خبرگزاری میزان - مسابقات انتخابی جام جهانی پدل به میزبانی کویت پیگیری شد که طی آن تیم ملی مردان و زنان ایران به مصاف رقبای خود رفتند.

در بخش مردان تیم ملی پدل ایران در دومین دیدار خود به مصاف چین رفت که این بازی با برتری ۳ بر صفر نماینده کشورمان همراه بود تا شاگردان ارسلان محمدی به دومین برد خود دست یابند. آن‌ها در بازی اول و در روز گذشته عمان را ۳ بر صفر شکست داده بودند. ملی پوشان کشورمان فردا و برای سرگروهی رو در روی ژاپن صف آرایی خواهند کرد.

ملی پوشان پدل ایران در گروه سوم با تیم‌های ژاپن، عمان و چین همگروه هستند، در گروه اول، مصر، کویت، لبنان، در گروه دوم، امارات، بحرین، فیلیپین و در گروه چهارم استرالیا، سنگال، عربستان و تایلند قرار دارند.

در دیگر بازی و در بخش دختران، شاگردان صحابه فرد در اولین بازی خود رو در روی بحرین قرار گرفتند که این بازی نیز با برتری ۳ بر صفر بانوان پدل ایران همراه بود. مصر دیگر حریف ایران در این مسابقات است. دختران کشورمان هم صعود خود را قطعی کردند.

در بخش بانوان نیز تیم ایران در گروه سوم با مصر و بحرین همگروه است. در گروه اول، ژاپن، کویت، عربستان و در گروه دوم، امارات، عمان و لبنان قرار دارند. گروه چهارم نیز با حضور تیم‌های استرالیا، تایلند، سنگال و فیلیپین برگزار خواهد شد.

با این دو پیروزی تیم ملی پدل مردان و زنان ایران جواز حضور در مرحله حذفی را به دست آوردند.

گفتنی است؛ ملی پوشان کشورمان مسابقه خود را با یک دقیقه سکوت به یاد جانباختگان حادثه طبس آغاز کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *