صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران به مشکلات ۱۰ نفر از مراجعان در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه رسیدگی کرد

۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹:۰۱
کد خبر: ۴۷۹۴۵۷۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
معاون قضایی رئیس کل و سرپرست ارتباطات و ملاقات‌های مردمی دادگستری استان تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی ۱۰ نفر از مراجعه کنندگان پرداخت.

خبرگزاری میزان _ پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه به مسئولان قضایی که در رسیدگی به امور قضایی مردم باید نهایت دقت و سرعت را اِعمال کنند و به هیچ وجه در پیشبرد امور مردم تأخیر نیندازند و این امور را به فردا و یا زمان آتی موکول نکنند، سید مهدی رستگاری معاون قضایی رئیس کل و سرپرست امور ارتباطات و ملاقات‌های مردمی دادگستری استان تهران امروز (دوشنبه ۲ مهر ماه) با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مراجعه کنندگانی که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند دیدار و به پرونده‌های آن‌ها رسیدگی کردند.

سید مهدی رستگاری درباره درخواست‌های مطرح شده در این ملاقات مردمی، اظهار کرد:امروز در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به درخواست های حقوقی و قضایی ۱۰ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات مقتضی صادر شد.

وی افزود: عمده مشکلات مطرح شده از سوی  متقاضیان بحث اطاله دادرسی و تعیین تکلیف پرونده های معوقه است. اکثر پرونده های امروز نیز مربوط به پرونده های کثیرالشاکی بود.

معاون قضایی رئیس کل و سرپرست ارتباطات و ملاقات‌های مردمی دادگستری استان تهران اظهار کرد: موضوعات مطرچحه پرونده‌های کثیرالشاکی امروز در خصوص پیش فروش های ساختمان در مناطق مختلف تهران بود که اغلب این پرونده ها هزار یا ۲ هزار نفر را درگیر می‌کند.دستگاه قضایی نیز نسبت به این پرونده ها اقدامات لازم را انجام داده و تا حصول نتیجه نیز همواره پیگیر است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *