صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بیست‌و‌سومین پادپخش «بی‌کتابی» منتشر شد

۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱:۴۰
کد خبر: ۴۷۹۴۵۰۸
بیست‌و‌سومین قسمت از پادپخش «بی‌کتابی» با محوریت بررسی کتاب «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» منتشر شد.

خبرگزاری میزان - بیست و سومین قسمت از پادپخش «بی‌کتابی» که هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس انتشار یافته، به کتاب «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» به قلم احمد دهقان کاری از انتشارات سوره مهر پرداخته شده است. الیاس گرجی گوینده، در این پادپخش ابتدا به معرفی و کنکاش در کتاب و به معرفی احمد دهقان و آثار می‌پردازد. سپس نقد‌هایی از سه پژوهشگر حوزه ادبیات «سارا اکبری»، «بابک جلیلوند» و «راحله فاضلی» به گوش مخاطب خواهد رسید. در پایان نیز به وضعیت نشر کتاب در حوزه دفاع مقدس پرداخته می‌شود.

«سفر به گرای ۲۷۰ درجه» داستانی از زبان ناصر است. ناصر رزمنده جوانی است که بار‌ها سابقه شرکت در جبهه را داشته است. در بین امتحانات، مشق و درس را رها و به همراه دوستش علی راهی منطقه جنگی جنوب می‌شود. در آنجا ضمن دیدار مجدد با دوستان سابقش، از قریب‌الوقوع بودن عملیاتی مهم (کربلای ۵) اطلاع می‌یابد. در حین عملیات بسیاری از دوستانش شهید و مجروح می‌شوند، خود او نیز مجروح شده و به پشت خط می‌آید. بعد از چند روز به شهر خود بازگشته و زندگی عادی را از سر می‌گیرد. پس از مدت کوتاهی با دریافت تلگراف یکی از دوستانش، خود را آماده بازگشت به منطقه می‌کند.

این قسمت از پادپخش «بی‌کتابی» را می‌توانید در تهران پادکست و دیگر نرم‌افزار‌های کاربردی پادپخش قابل شنیدن است.

«بی‌کتابی» در هر قسمت یک کتاب را انتخاب می‌کند و به بوته نقد می‌کشد. نقدی که به مخاطب کمک می‌کند تصمیم بگیرد همچنان بی‌کتاب بماند یا به سراغ خواندن کتاب برود.

انتهای پیام/


برچسب ها: کتاب خوانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *