صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۵ زندانی جرایم غیرعمد یزدی در هفته وحدت آزاد شدند

۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴:۴۴
کد خبر: ۴۷۹۴۴۹۴
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از آزادی ۵ محکوم مالی جرایم غیرعمد به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

خبرگزاری میزان- سید مسعود عظیمی ضمن تقدیر ویژه از اهالی حسینیه ایران به دلیل مشارکت بسیار خوب در جهت کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از آزادی تعداد ۵ محکوم مالی استان یزد به همت ستاد مردمی دیه به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

وی افزود: رقم بدهی این زندانیان آزاد شده مبلغ ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت‌مندانه از شکات و آورده محکومین مبلغ ۱۲ میلیارد تومان تامین شده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع‌دوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۵ نفر و بازگشت آن‌ها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

وی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد آزاد شده تعداد ۲ مددجو مربوط به محکومین مالی، ۱ محکوم مربوط به پرداخت مهریه و ۲ مددجو نیز مربوط به نفقه، بودند.

عظیمی بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند همه روزه در ساعات اداری با حضور در ستاد دیه استان یزد کمک‌ها و نذورات خود را جهت آزادی زندانیان غیرعمد به این ستاد مردمی اهدا کنند.

وی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد جهت پاسخگویی به سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند برای این امر خیر اقدام کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *