صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ویژه نامه جهانی‌سازی مجله موعود عصر منتشر شد

۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱:۰۵
کد خبر: ۴۷۹۴۴۹۳
شماره ۲۸۴ و ۲۸۵ ماهنامه فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی مجله موعود ویژه نامه جهانی‌سازی منتشر شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر (عج)، ویژه نامه مهر و آبان مجله موعود عصر با پرونده اختصاصی جهانی شدن منتشر شد. در این شماره مقالاتی را با عناوین محتسب و مست به قلم اسماعیل شفیعی سروستانی، امامان معصوم علیهم السلام، وارثان پیامبران از ابراهیم شفیعی سروستانی، بایسته‌های برای یاری امام زمان (عج)، رازداری و قرب به خدا و امام زمان (عج)، با منتظران خورشید سید حکیم بینش، حضرت حجت در بیان حضرت آیت الله بهجت: انتظار و وظایف منتظران به رشته تحریر درآمده است.

در پرونده گلوبالیسم این شماره موضوعاتی، چون جهانی شدن یا جهانی سازی، جهانی سازی فرهنگ غرب، کدام کشور‌ها اصرار و تمایل بیشتری به اجرای گلوبالیسم دارند؟، معروف‌ترین گلوبالیست‌های جهان کیانند؟، موقعیت ایران و کشور‌های اسلامی در فرآیند جهانی سازی، ریشه اندیشه جهانی شدن و حضور یهود در شهر‌های مهم اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است.

در ادامه یادداشت‌هایی با موضوع امام مهدی موسس دولت حق و آخرین دولت، نقش یهود در واقعه کربلا، زمینه‌های آسیب زا در حوزه‌های اعتقادی و عبادی به چشم می‌خورد.
پرونده خانواده این شماره نیز به موضوعاتی، چون تربیت مهدوی: چگونگی پرورش نسل منتظر، چند نکته از حدیث کساء، خود شناسی، شش ماه پایانی، حوادث مهم ماه محرم و آخرین روز‌های غیبت مطرح شده است.

شایان ذکر مجله موعود اولین و آخرین نشریه مهدوی کشور است که هم اکنون وارد بیست و نهمین سال فعالیت خود شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار فرهنگی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *