صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گزارش|

لوس بلانکوس در تکاپوی تقویت خط دفاع/ آرنولد: می‌خواهم با کسب آخرین جام آنفیلد را ترک کنم

۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱:۳۵
کد خبر: ۴۷۹۴۴۸۰
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
الکساندر آرنولد مدافع تیم فوتبال لیورپول که شایعات حضورش در رئال مادرید به گوش می خورد به تازگی به سوالات هواداران پاسخ داد.

خبرگزاری میزان - الکساندر آرنولد در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۵ می تواند به عنوان بازیکن آزاد از لیورپول جدا شود و به تیم جدیدی بپیوندد، زیرا قرارداد فعلی او در آنفیلد تابستان آینده به پایان می‌رسد. مدافع کناری تیم انگلیسی پیش از این صحبت هایی در خصوص انتقال به یک باشگاه بزرگ اروپایی را داده و از کسب یک تجربه دیگر در فوتبال خبر داد. در همین حین لوس بلانکوس برنامه بزرگی برای تقویت خط دفاعی خود در نظر گرفته است.

در میان گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده الکساندر آرنولد؛ حال هشداری برای لیورپول صادر شده و آن ها نگران خروج این بازیکن هستند، چرا که این بازیکن ادعا کرده که می خواهد آخرین افتخارات را با لباس لیورپول به دست بیاورد و با یک خاطره بزرگ از این تیم جدا شود. این بازیکن ۲۵ ساله گفت که نمی‌خواهد به باشگاه دوران کودکی خود که ۲۰ سال آخر خود را در آنجا سپری کرده، فشار بیاورد.

آنچه ترنت الکساندر آرنولد گفت

این مدافع در گفت‌وگو با خبرنگاران پس از پیروزی لیورپول مقابل بورنموث در روز شنبه گفت:"اگر صادق باشم، مهم‌ترین چیز جام‌ها است. من می‌خواهم جام‌ها را ببرم. من بازیکنی هستم که انگیزه بالایی برای بردن افتخارات است، چرا که می خواهم در فوتبال یک اسم بزرگی داشته باشم. این احتمالاً عامل اصلی هر چیزی است. اگر شما شخصیتی شگفت انگیز دارید که می‌خواهد برنده شود و برای برنده شدن دست به هر کاری می‌زند، این همان چیزی است که با عث می شود انتخاب های جدیدی داشته باشیم.

او در ادامه افزود: "من الان ۲۰ سال است که در باشگاه هستم. چهار یا پنج مرتبه قراردادم را تمدید کرده ام و هیچ کدام از آن‌ها در انظار عمومی پخش نشده است. این یکی هم نخواهد شد. من می‌خواهم بهترین خاطره لیورپول باشم. جایزه بهترین بازیکن این فصل چیزی است که من می خواهم در سال آخر به دست بیاورم."

تیم آرن اسلات پس از یک شکست مقابل ناتینگهام فارست، با قدرت ظاهر شد و موفق شد مقابل بورنموث با نتیجه قاطع 3 بر صفر پیروز شود. آن‌ها در اواسط هفته به میدان خواهند رفت و چهارشنبه شب در دیدار دور سوم جام اتحادیه به مصاف وستهام خواهند رفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *