صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

مقدسی: از شهدا برای قهرمانی مدد می‌گیریم/ فوتبال ۷ نفره نیازمند نگاه ویژه‌تر است

۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵:۳۶
کد خبر: ۴۷۹۴۴۳۶
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
رئیس انجمن فوتبال ۷ نفره گفت:

خبرگزاری میزان - جواد مقدسی، ملی پوش سابق فوتبال ایران، یکی از یادگاران دفاع مقدس که حالا ردای جانبازی بر تن دارد بعد از سال‌ها حضور در دوران دفاع مقدس و افتخار آفرینی در عرصه ملی، حالا برای ادامه خدمت همچون گذشته به منظور اعتلای نام مقدس ایران اسلامی و اهتزاز پرچم کشورمان در صف اول خدمت است.

مقدسی چند سالی است مسئولیت انجمن فوتبال ۷ نفره را بر عهده دارد.

وی بعد انجام قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۷ نفره درباره قرعه ایران گفت: تیم ما با ایرلند، آلمان و ونزوئلا هم گروه شد، شاید تصور شود گروه ایران گروه راحتی است که در‌ واقع اینطور نیست و هیچ تیمی در کلاس جهانی ضعیف و یا سطح پایین نیست، چون تیم‌ها همگی پیشرفت کرده‌اند و باید منتظر کلاسبندی بازیکنان بمانیم و همه رقبا را جدی بگیریم.

مدیر تیم فوتبال ۷ نفره ادامه داد: سعی کردیم در دو بعد قهرمانی و پهلوانی سرمایه گذاری کنیم؛ قهرمانی در آسیا بدست آمد و به دنبال قهرمانی در جام جهانی هستیم، اما در بعد معنوی هم سعی کردیم پیشتاز باشیم در بازه‌های زمانی مختلف سری به آسایشگاه جانبازان زدیم، زلفمان را با زلف شهدا گره زدیم و همواره از آن‌ها مدد گرفتیم و خواهیم گرفت تا ضمن صرف فعل قهرمانی در احیای روح پهلوانی هم اول باشیم.

مقدسی در ادامه درباره کلاسبندی‌ها که همواره دغدغه اصلی تیم‌ها در مسابقات است تصریح کرد: به واسطه حساسیت‌هایی که در روی کلاسبندی وجود دارد و به واسطه اینکه تیم ماجزو سه قدرت برتر جهان است و احتمال کارشکنی و شیطنت وجود دارد در هر پست از یکی، دو بازیکن کلیدی و شش دانگ بهره می‌بریم تا در رقابت‌های جهانی اسیر اتفاقات و بی مهری‌ها نشویم.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال درباره شرایط تیم فوتبال ۷ نفره که سابقه نایب قهرمانی جهان و المپیک و قهرمانی آسیا و اقیانوسیه را در کارنامه دارد هم گفت: بعد از قهرمانی در آسیا رقابت‌های انتخابی گذاشتیم و تمام مناطق کشور را رصد کردیم و عصاره آن ۱۴ بازیکن ملی‌پوش شد، یکی بهتر از دیگری. سعی کردیم پوست اندازی و جوانگرایی را هم سرلوحه قرار دهیم تا برای اولین بار با چند چهره جدید وارد مسابقات شویم.

وی در ادامه درباره برنامه‌های این انجمن اظهار داشت: بعد از رقابت‌های جهانی سعی در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور داریم و به دنبال بستن تیم برای رقابت‌های قهرمانی آسیا هستیم.

مقدسی درباره بازتاب عملکرد تیم فوتبال ۷ نفره و اینکه پیشکسوتان و دوستداران فوتبال یکی یکی به منظور حمایت مادی و معنوی به حمایت این تیم می‌آیند، خاطرنشان کرد: بعد از افتخارآفرینی‌های تیم ۷ نفره و بعد از بازتاب رسانه‌ای گسترده حالا انتظارات از این تیم فراتر رفته و همه ما فعل خواستن را برای کسب عنوان قهرمانی صرف کرده‌ایم و به دنبال قهرمانی و پر کردن ویترین این تیم هستیم، اما برای فتح قلل نیازمند حمایت مادی و معنوی دوستداران به ورزش و این رشته مهیج برای افتخارآفرینی هرچه بهتر و بیشتر هستیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *