صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

عارف: با خاطیان و اهمال کاران احتمالی حادثه معدن طبس برخورد صورت پذیرد

۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳:۴۴
کد خبر: ۴۷۹۴۳۹۸
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی جان باختن جمعی کثیری از کارگران معدن معدنجوی طبس را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، معاون اول رئیس جمهور امروز (یکشنبه) با صدور پیامی جان باختن جمع کثیری از کارگران معدن معدنجوی طبس واقع در استان خراسان جنوبی را تسلیت گفت و افزود: لازم است مسئولین ملی و منطقه‌ای حداکثر تلاش خود را برای التیام این مصیبت و کاهش آثار آن و رسیدگی به وضعیت مجروحان بکار گیرند و اینجانب را بطور مستمر در جریان امور قرار دهند.

متن پیام محمد رضا عارف بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه تلخ و تأسف بار جان باختن و مجروح شدن جمع کثیری از کارگران معدن معدنجوی طبس، ملت ایران را در غم و اندوه بزرگی فرو برد. اینجانب از نزدیک با سختی‌های طاقت فرسای زندگی این قشر شریف و زحمتکش آشنا بوده و هستم. ضمن تسلیت به معدن کاران شرافتمند، زحمتکش و سخت کوش و خانواده محترم درگذشتگان و مردم عزیز ایران تأسف عمیق خود را از این حادثه دردناک ابراز می‌کنم و در این غم سنگین با خانواده‌های عزیزان جان باخته و ملت شریف ایران همدرد هستم.

لازم است مسئولین ملی و منطقه‌ای حداکثر تلاش خود را برای التیام این مصیبت و کاهش آثار آن و رسیدگی به وضعیت مجروحان بکار گیرند. به یقین با پیگیری‌های مجدانه باید راه را بر تکرار این اتفاق‌های ناگوار و جانسوز بست و با اهمال کاران و خاطیان احتمالی این حادثه نیز برخورد قانونی صورت گیرد.

از خداوند متعال رحمت و مغفرت برای درگذشتگان، صبر و اجر برای بازماندگان و شفای کامل برای مجروحان این حادثه دردناک، مسئلت دارم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *