صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

راه‌یابی «بیا آشتی کنیم» به جشنواره StopTrik لهستان

۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰:۲۳
کد خبر: ۴۷۹۴۳۴۳
انیمیشن «بیا آشتی کنیم»، از تولیدات مرکز انیمیشن سوره، در جدیدترین حضور بین‌المللی خود راهی چهاردهمین دوره جشنواره فیلم انیمیشن StopTrik اسلوونی/ لهستان شد. 

خبرگزاری میزان - انیمیشن کوتاه «بیا آشتی کنیم» به کارگردانی عبداله علیمراد از تولیدات مرکز انیمیشن سوره به بخش مسابقه چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن StopTrik اسلوونی/ لهستان راه یافت و با حدود ۱۳۰ فیلم پذیرفته شده به رقابت خواهد پرداخت. 

بدین ترتیب این دوره از جشنواره در شهر ماریبور (اسلوونی) از ۲۵ تا ۲۹ سپتامبر برابر با ۴ تا ۸ مهر و همچنین در شهر لودز (لهستان) از ۵ تا ۸ دسامبر برابر با ۱۵ تا ۱۸ آذر برگزار خواهد شد.

چهاردهمین دوره جشنواره StopTrik که با هدف تشویق مخاطبان به اندیشیدن درباره مسایل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برگزار می‌شود، قصد دارد شرکت‌کنندگان را به تفکری عمیق درباره آینده انسان و ادغام او با فناوری‌های نوین وا دارد و در این راستا با ارائه سه رویکرد متفاوت، به بررسی دنیایی می‌پردازد که در آن انسان و فناوری به هم پیوسته‌اند. 

همچنین این دوره از جشنواره همبستگی خود را با مردم فلسطین، که دهه‌ها تحت اشغال رژیم صهیونیستی زندگی کرده‌اند، اعلام کرده است و موضوعات دیگری مانند تبادل اطلاعات درباره وضعیت انیمیشن فلسطین، که بازتاب‌گر تروماها و تراژدی‌های مردم این کشور است و راه‌های حمایت از فیلمسازان فلسطینی را بررسی خواهد کرد. 

پخش بین‌المللی انیمیشن «بیا آشتی کنیم» برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *