صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ترافیک اول صبح امروز تفاوت چندانی با روز‌های قبل نداشت/ برنامه‌های پیش‌بینی شده جهت کنترل ترافیک در حال اجراست

۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵:۴۰
کد خبر: ۴۷۹۴۳۰۰
رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در حاشیه دویست و شصت و چهارمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران حضور یافته و به روال معمول به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران، رئیس شورا در حاشیه دویست و شصت و چهارمین جلسه شورا در جمع اصحاب رسانه در پاسخ به سؤالی درباره حجم ترافیک اول مهرماه به مناسبت بازگشایی مدارس بیان کرد: در جریان بازدید امروز از دو مدرسه واقع در خیابان انقلاب و خیابان رودکی، در میزان حجم ترافیک تفاوت چندانی با سایر روز‌ها مشاهده نشد، اما انتظار می‌رود در ساعات پایانی روز این میزان افزایش یافته و شاهد ترافیک قابل توجهی باشیم. 

وی در ادامه در ارتباط با اجرای برنامه‌های پیش بینی شده برای کاهش حجم ترافیک نیز گفت: این‌ها آمار‌هایی است که افراد بر اساس برداشت‌ها و تجربیات خود اعلام می‌کنند که البته در حال حاضر زمان مناسبی برای اعلام حجم ترافیک نیست. اما در هر صورت بر حجم ترافیک افزوده خواهد شد. 

چمران درباره نحوه اجرای برنامه‌های پیش بینی شده برای سهولت در رفت و آمد و به طور کلی در حوزه حمل و نقل گفت: از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه ورود تعدادی اتوبوس خریداری شده به ناوگان حمل و نقل است که در سطح شهر قابل مشاهده هستند. تعدادی اتوبوس هم تعمیر شده و بار دیگر به چرخه بازگشته اند. یکی دیگر از اقدامات انجام شده تنظیم ساعت رفت و آمد قطار‌ها در ایستگاه‌های مترو بوده است که در حال حاضر اجرایی می‌شود. این‌ها تا اندازه‌ای موثر است، اما همانطور که می‌دانیم غول ترافیک بسیار گردن کلفت‌تر از این حرف هاست، به امید خدا شاهد شکسته شدن کمر ترافیک خواهیم بود. 

رئیس شورا در پاسخ به سؤالی پیرامون ساخت و ساز‌های غیرمجاز در زندان قصر نیز توضیح داد: در این خصوص هنوز اطلاعاتی دریافت نکرده ایم، اما این موضوع را پیگیری کرده و اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

چمران  در پاسخ به این سؤال که نتیجه سوال از شهردار تهران به کجا رسید گفت: سؤال به شهردار تهران منتقل شده و روال قانونی در حال طی شدن است البته هنوز پاسخ سوال قبلی دریافت نشده است. سوالی هم که مطرح شده موضوع خاصی نیست که نتوان به آن پاسخ داد. موضوع تحقیق و تفحص هم از همان لحظه به جریان افتاده و در حال پیگیری است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *