صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

وزیر ارتباطات، زنگ شروع سال تحصیلی جدید را به صدا درآورد

۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶:۴۰
کد خبر: ۴۷۹۴۲۶۶
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز (یکشنبه) همزمان با اول مهرماه با حضور در یکی از مدارس شهر تهران، زنگ شروع سال تحصیلی جدید را به صدا درآورد تا از امروز رسما سال جدید تحصیلی آغاز شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیدستار هاشمی در روز اول مهر با حضور در دبیرستان دخترانه فرزانگان در شهر تهران و گپ و گفت با دانش‌آموزان این مدرسه، زنگ شروع سال تحصیلی جدید را نواخت. 

وزیر ارتباطات در آیین جشن آغاز سال تحصیلی، دو پرسش را از جایگاه این وزارتخانه مطرح کرد تا به بهترین پاسخ‌های دانش آموزان جوایزی اهداء کند.

در نخستین پرسش، هاشمی که از سرآمدان و متخصصان حوزه هوش مصنوعی در دانشگاه‌های ایران و جهان است، پرسید که چطور می‌توانیم از ظرفیت هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کنیم و ایده دانش آموزان در این رابطه چیست؟

وزیر ارتباطات همچنین در پرسش دوم مطرح کرد که تعریف دانش آموزان از اینترنت امن چیست؟ و آن‌ها چه پیشنهادی در این رابطه دارند؟

هاشمی در ادامه از کادر مدرسه فرزانگان خواست تا پاسخ‌های دانش آموزان به این دو پرسش را جمع آوری کنند تا به بهترین پاسخ‌ها هدایایی اهدا شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *