صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

جنایتی دیگر از سوی صهیونیست‌ها؛ پرتاب اجساد فلسطینی‌ها از پشت‌بام خانه‌ها

۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹:۴۳
کد خبر: ۴۷۹۴۲۵۷
دسته بندی‌: حقوق بشر ، عمومی
ارتش رژیم صهیونیستی که در طول تاریخ به جنایت علیه فلسطینی‌ها معروف بوده، در جنایتی دیگر در حال پرتاب اجساد ۳ فلسطینی از پشت‌بام خانه‌ها در کرانه باختری دیده شده است.

خبرگزاری میزان - رژیم صهیونیستی در طول تاریخ اشغالگری خود همواره قوانین بین‌المللی و حقوق بشری را چه در غزه و چه در کرانه باختری نادیده گرفته است. 

حال، یکی از تازه‌ترین موارد از یک سری تخلفات از سوی نظامیان صهیونیست از زمان آغاز جنگ غزه، جهانیان را در شوک فرو برده است.

نظامیان صهیونیست در جریان یورش روز پنجشنبه، ۲۹ شهریور به کرانه باختری اشغالی در حال پرتاب کردن ۳ جسد بی‌جان از پشت‌بام خانه‌ها دیده شده‌اند؛ این تصاویر فیلمبرداری شده است. 

به‌گفته گروه‌های حقوق بشر، این اقدام نشان‌دهنده الگوی زور بیش از حد علیه فلسطینی‌ها است.

این حادثه در شهر قاباطیه در شمال کرانه باختری رخ داد، جایی که ارتش رژیم صهیونیستی از اواخر ماه آگوست (مرداد/شهریور) حمله‌های گسترده‌ای را انجام داده است. این حمله‌ها به شهادت ده‌ها فلسطینی منجر شده است. 

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد: این یک حادثه جدی است که با ارزش‌های ارتش اسرائیل و انتظارات نظامیان اسرائیل همخوانی ندارد؛ این حادثه در دست بررسی است.

این درحالی است که رژیم صهیونیستی بار‌ها درباره وحشی‌گری، نقض قوانین بین‌المللی و حقوق بشری از سوی نظامیانش وعده تحقیق داده، اما درواقع انجام تحقیق دروغی بیش نیست؛ این وعده صرفا برای نمایش پایبندی ادعایی این رژیم به قوانین است. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *