صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گل محمدی: نباید در لیگ برتر فقط 4 تیم برای قهرمانی بجنگند

۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶:۴۰
کد خبر: ۴۷۹۴۲۱۳
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: رقابت نباید در لیگ برتر بین فقط 4 تیم باشد زیرا در آنصورت لیگ پویایی نخواهد بود و از هیجان و تب و تاب می افتد.

خبرگزاری میزان - یحیی گل محمدی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل هوادار تهران در نشست خبری اظهار داشت: سه امتیاز مهمی را کسب کردیم و با توجه به وضعیت جدول بازی مهمی داشتیم که خدا را شکر سه امتیاز خوب را گرفتیم و این برد را به هوادارانی تقدیم می‌کنم که دل شان با تیم بود بخصوص آن‌هایی که به ورزشگاه آمدند.

وی افزود: نیمه اول برای ما بهتر بود و به گل هم رسیدیم. طبیعی بود در نیمه دوم حریف فشار بیشتری برای گل مساوی داشته باشد و فشار خوبی آورد. ما هم تا حدود زیادی حملات را کنترل کردیم. البته برای زدن گل دوم هم موقعیت خوبی داشتیم که از آن استفاده نکردیم. از بازیکنان بخاطر احساس مسئولیت خوب تشکر می‌کنم. با توجه به بازی‌های اخیر که فقط ۲ امتیاز گرفته بودیم از نظر روحی و روانی تحت فشار بودیم. البته در سه بازی عملکرد خوبی داشتیم، اما به آنچه استحقاقش را داشتیم نرسیدیم و تحت فشار روحی بودیم. این برد باعث می‌شود با ذهنیت باز و بهتری بازی‌ها را دنبال کنیم

او ادامه داد: بازیکنان تمرکز و اراده خوبی برای بردن این بازی داشتند، با توجه به مشکلات و اتفاقاتی که برای تیم رخ داده بود سعی کردیم بازیکنانی بگیریم که از نظر دوندگی و فنی بتوانند به تیم کمک کنند و تا حدود زیادی توانستیم این کار را انجام بدهیم، اما در یکی دو پست نیاز به جذب بازیکن داریم. البته نقل و انتقالات تمام شده و می‌توانیم از یکی دو بازیکن آزاد استفاده کنیم و اگر نیاز باشد برای جذب بازیکن اقدام می‌کنیم و تلاش کردیم تیم را جوان‌تر ودونده‌تر کنیم

گل محمدی در مورد اینکه گفته باید در سه پنجره نقل و انتقالاتی تیم را بسازد گفت: در فوتبال ایران با یک پنجره نقل و انتقالاتی امکان پذیر نیست. برای ساختن تیم مدعی، در صحبت‌هایی که با مدیریت باشگاه داشتیم هدف‌مان این بود که ثباتی در تیم ایجاد کنیم و در کنارش بتوانیم در دو سه پنجره نقل و انتقالاتی بتوانیم شکل یک تیم مدعی را به خودمان بگیریم. این هدف ماست.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه فصل گذشته این تیم اتفاقات خوبی برایش رخ نداد، اظهار داشت: یک مقدار کار برای تیم‌های دیگر به جز ۴ تیم سخت است، این ۴ تیم با توجه به حضور در بازی‌های آسیایی قطعا باید تقویت شوند و در لیگ قهرمانان آسیا آبرومندانه شرکت کنند و برای استقلال و پرسپولیس و دو تیم دیگر آرزوی موفقیت می‌کنم. تراکتور برد خوبی به دست آورد و سپاهان هم بازی خوبی انجام داد.

وی افزود: آرزو دارم که تیم‌های ایرانی به فینال مسابقات برسند و قهرمان شوند. ان شاءالله این اتفاق خوب رخ بدهد. این برای فوتبال ما خوب است، ولی به تیم‌های دیگر به دیدی نگاه نشوند که حتی امیدی به کسب سهمیه آسیا نداشته باشند. یک تیم پول دارد و می‌خواهد هزینه کند و به قهرمانی لیگ و آسیا برسد، اما با قوانینی که هست کار برایشان سخت می‌شود. در دراز مدت حسی به وجود می‌آید که تیم‌های دیگر باید برای پنجمی که ارزشی هم ندارد بجنگند. فقط ۴ تیم قهرمان می‌شوند و سهمیه می‌گیرند. باید مسیری و امکاناتی برای تیم‌های دیگر فراهم شود. رقابت نباید در لیگ برتر بین فقط ۴ تیم باشد، زیرا در آنصورت لیگ پویایی نخواهد بود و از هیجان و تب و تاب می‌افتد. امیدوارم در باره این مساله فکر شود و کارشناسان صحبت کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *