صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مورایس: دربی اصفهان همیشه یک بازی جذاب است

۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴:۵۸
کد خبر: ۴۷۹۴۲۰۲
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: همیشه دربی اصفهان جذاب و بااحساسات بوده و به نظر من بازی فردا دربی جذابی خواهد بود.

خبرگزاری میزان - ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن: یک بازی جذاب پیش‌رو داریم، دربی اصفهان زیبا است و هر ۲ تیم در این مسابقه سعی می‌کنند، تیم خوبی داشته باشند؛ همیشه دربی اصفهان جذاب و بااحساسات بوده و به نظر من بازی فردا دربی جذابی خواهد بود.

باید از باشگاه ذوب‌آهن بابت امکانات و ورزشگاه فولادشهر که در اختیار ما گذاشتند، تشکر کنم. همیشه آرزو می‌کردم در دربی هر ۲ تیم برنده این بازی باشند؛ هواداران و کارکنان ذوب‌آهن را خیلی دوست دارم، من همیشه به سبب نزدیکی بازی‌های ذوب‌آهن، سعی می‌کنم بازی‌های داخل فولادشهر را ببینم و همیشه استقبال گرمی از کارکنان باشگاه ذوب‌آهن دیده‌ام.

در مورد وضعیت خط حمله این تیم و موقعیت‌سازی قابل توجه خط حمله در مقایسه با گل‌های به ثمر رسیده: همیشه کار می‌کنیم تا بازیکنان تأثیرگذار باشند، برخی مواقع ۲ شوت و ۲ گل زدیم؛ به هر حال، فوتبال یک بازی غیرقابل پیش‌بینی است و در هر بازی متفاوت است، امیدوارم در بازی بعدی از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

آرزو می‌کنم بازی خوبی برای هر ۲ تیم باشد، بازی دوباره در فولادشهر برای من یادآور آخرین بازی و اتفاقی است که در آن رخ داد؛ بنابراین یک بار دیگر بابت هوادار فوت شده ملوان تسلیت می‌گویم، فوتبال برای شادابی و لذت کنار یکدیگر است و بازی باید لذت‌بخش باشد؛ باید احساساتمان را کنترل کنیم و خوشحال باشیم و لذت ببریم، در حالی که زنده هستیم، جشن بگیریم، متاسفم در بازی حضور داشتم که یک هوادار جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *