صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

انتخابات آمریکا|

رقابت نزدیک ترامپ و هریس در نظرسنجی‌های سراسری

۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷:۴۵
کد خبر: ۴۷۹۴۰۶۶
نظرسنجی‌‎های سراسری آمریکا با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات، رقابت برابر دونالد ترامپ و کامالا هریس را نشان می‌دهند.

خبرگزاری میزان - براساس نظرسنجی‌های جدیدی که به‎تازگی منتشر شده، رقابت تنگاتنگی میان دونالد ترامپ و کامالا هریس، نامزد‌های انتخاباتی جمهوری‌خواه و دموکرات، وجود دارد.

 کمتر از ۷ هفته مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، ترامپ و هریس در بن‌بست باقی مانده و رقابت نزدیکی را در ایالت‌های کلیدی از جمله پنسیلوانیا دارند.

براساس نظرسنجی نیویورک‌تایمز، فیلادلفیا اینکوایرر و کالج سینا، در سطح ملی، هریس و ترامپ با ۴۷ درصد مساوی بودند و حاشیه خطای مثبت یا منفی در این نظرسنجی ۳ درصد بود.

براساس نظرسنجی نیویورک‎تایمز، در پنسیلوانیا، یکی از ۷ ایالت کلیدی، هریس برتری ۴ امتیازی خود را در حالی حفظ کرد که حاشیه خطای مثبت یا منفی این نظرسنجی ۳.۸ درصد بود.

جنبش غیرمتعهد آمریکا از هریس حمایت نکرد

سران جنبش ملی غیرمتعهد آمریکا، تاکید کردند که به‌دلیل مخالفت با سیاست‌های دولت آمریکا، از کامالا هریس حمایت نخواهند کرد.

سازمان‌دهندگان جنبش ملی غیرمتعهد در بیانیه‌ای تاکید کردند: عدم تمایل هریس به تغییر سیاست تسلیحات بدون قیدوشرط یا حتی ارائه یک بیانیه مبارزات انتخاباتی روشن در حمایت از قوانین حقوق بشر موجود در آمریکا و بین‌المللی، حمایت ما را از او غیرممکن کرده است.

امید هریس برای جلب رای شهروندان آمریکایی-لهستانی

کامالا هریس امیدوار است که جنگ اوکراین را به موضوعی در نبرد انتخاباتی برای جلب حمایت آرای شهروندان آمریکایی-لهستانی تبدیل کند.

هریس امیدوار است از خصومت تاریخی این شهروندان با روسیه و تردید ترامپ در حمایت از اوکراین به نفع خود استفاده کند.

ادامه ارسال بسته‌های مشکوک به مقام‌های انتخاباتی

۲ مقام انتخاباتی دیگر در ایالت‌های کلیدی گفتند که نامه‌های مشکوکی برای آن‌ها ارسال شده است، که این امر تعداد ایالت‌های دریافت‌کننده بسته‌های مشکوک را در سراسر آمریکا افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *