صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در لبنان

۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶:۵۳
کد خبر: ۴۷۹۴۰۵۸
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی دولت با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان که در حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی مجروح شده است، عیادت و با وی گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری میزان - فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت روز جمعه با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان که در حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی مجروح شده است، عیادت و با وی گفت‌وگو کرد. 

سخنگوی دولت دراین دیدار با ابلاغ سلام رئیس‎جمهور به امانی ضمن محکوم کردن این اقدام رژیم صهیونیستی بر ضرورت واکنش‌های جهانی به این اقدام غیر انسانی تاکید و هم چنین از زحمات کادر درمان و آقای قاضی‎زاده هاشمی در سرعت عمل و خدمات رسانی به مجروحان تشکر کردند.

امانی نیز در این دیدار با قدردانی از اقدام سریع دولت در انتقال تعداد زیادی از مجروحین به بیمارستان‌های کشور، با بیان این نکته که تمامی این پیجر‌ها استفاده انسانی (و نه سیاسی) داشت و صرفا برای اطلاع از احتمال حمله رژیم صهیونیستی بیشتربین بیمارستان‌ها، مهدکودک‌ها و… توزیع شده بود؛ توضیحاتی نیز از نحوه حمله تروریستی و دامنه آن ارائه کردند.

همسر ایشان نیز ضمن تشکر از دولت و رئیس جمهور اظهار کردند که با توجه به امکانات کم درمان در لبنان ان‎شاءالله امکان انتقال تعداد بیشتری از مجروحان برای مداوا به ایران فراهم شود.

گفتنی است آقای قاضی‎زاده هاشمی نیز توضیحاتی درباره سایر مجروحین این حادثه و روند درمانی آن‌ها ارائه کردند.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *