صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مطهری: به زمان نیاز داریم تا شرایطمان بهتر شود/ می خواهیم از فولاد ستاره بسازیم

۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶:۳۲
کد خبر: ۴۷۹۴۰۵۷
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما یکی تیمی هستیم که شاید ستاره نداشته باشیم، اما سعی می‌کنیم تیم‌مان ستاره باشد و به لحاظ کار تیمی، یک تیم قابل احترام باشیم.

خبرگزاری میزان - حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل هوادار تهران اظهار داشت: اینگونه نیست که بخواهیم کیفیت تیم‌ها را براساس جایگاه‌شان در جدول بسنجیم، بنابراین هوادار یک تیم قابل احترام برای ماست و امیدوارم فردا بازی خوب باشد. درباره تیم خودمان نیز باید بگویم بعد از یکی دو سالی که فولاد شرایط مساعدی نداشت، امسال گل‌محمدی و کادرش به این تیم اضافه شدند. ما یک تیمی هستیم که شاید ستاره نداشته باشیم، اما سعی می‌کنیم تیم‌مان ستاره باشد و به لحاظ کار تیمی، یک تیم قابل احترام باشیم. ما در مسیر پیشرفت هستیم. درست است که یکسری کمبود‌ها وجود دارد، اما شرایط تیم ما به‌گونه‌ای است که در شرایط پیشرفت هستیم. از هواداران می‌خواهم که همراه تیم باشند و حمایت کنند و بتوانیم در آینده روز‌های خوبی را رقم بزنیم.

وی در ادامه افزود: اگر به خاطر داشته باشید، در شروع کار که به فولاد آمدیم، این توقع را داشتند که فولاد کار خاصی انجام بدهد، اما واقعاً اینگونه نیست. فوتبال شرایط خودش را دارد و یک پروسه دو تا سه ساله زمان نیاز است تا فولاد یک تیم مدعی شود. فولاد یک تیم پرافتخار است و ما دوست داریم که به آن جایگاهش بازگردد و این باید با همراهی مدیران باشگاه و هواداران باشد تا بتوانیم یک تیم خوب و قابل احترام باشیم. باید واقع‌بین باشیم و شرایط تیم و اتفاقات رخ داده در نقل‌وانتقالات را در نظر بگیریم، ولی می‌دانم که ما تیم خیلی خوبی خواهیم شد و این را در آینده خواهید دید.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین متذکر شد: امتیازت تیم ما می‌توانست خیلی بیشتر از این باشد، اما اتفاقات فوتبالی باعث شد که فعلاً پنج امتیاز داشته باشیم و البته به آینده امیدوار هستیم. تک تک بچه‌های ما تاکتیک‌پذیر هستند و سعی می‌کنند خواسته‌های ما را به خوبی در زمین اجرا کنند، اما نیاز به زمان داریم تا شرایط‌مان بهتر شود.

مطهری درباره اضافه شدن سینا اسدبیگی به ترکیب فولاد و در پاسخ به این سؤال که آیا خواسته‌های کادر فنی فولاد در نقل‌وانتقالات تأمین شد یا خیر، افزود: تیم‌های متمول‌تر از ما هستند و پیشنهادات آنچنانی به بازیکنان خوب می‌دهند. البته این در فوتبال دنیا طبیعی است. زمانی که منچسترسیتی و منچستریونایتد هستند، طبیعی است که تیم‌های پایین جدول مثل ساوتهمپتون نمی‌توانند مثل آن‌ها یارگیری داشته باشند. آن تیم‌هایی که متمول‌تر هستند، می‌توانند در نقل‌وانتقالات هم شرایط بهتری داشته باشند. ما هم می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم، اما گفتم که برای ما ستاره بودن تیم مهمتر است. حتی زمانی که در پرسپولیس بودم، می‌گفتم که کار تیمی برای ما در اولویت است، اما فولاد به یکی دو پنجره نقل‌وانتقالات نیاز دارد تا بتواند شرایطش را بهتر کند. به هر حال در این مدت زمان کم همین کار را می‌توانستیم انجام بدهیم.

وی راجع به اعتراض هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به افزایش سقف بودجه نقل‌وانتقالات و اجحاف در حق سایر تیم‌ها اظهار کرد: به هر حال برخی تیم‌ها در آسیا هستند و آن‌ها نیز حق دارند؛ چون یک شرایط نابرابر در آسیا وجود دارد. شما تیم‌های آسیایی را می‌بینید که چقدر مجهز می‌آیند. ما دوست داریم همه چیز در فوتبال ایران حرفه‌ای باشد و تیم‌ها بتوانند رقابت و دل مردم را شاد کنند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به صحبت‌های یحیی گل‌محمدی مبنی بر نیاز به یک مدافع چپ خارجی و البته جذب نشاط‌جو از لیگ دسته اول خاطرنشان کرد: شما می‌دانید که فولاد قبلاً هفت بازیکن خارجی داشت. شما زمانی که بازیکن خارجی می‌گیرید، باید کسی باشد که به کیفیت تیم‌تان اضافه کند و بازیکن خارجی خوبی باشد. این مسئله با وسواس در تیم ما دنبال شد و دوست نداشتیم واقعاً به صرف اینکه بگوییم یار گرفته‌ایم، برویم و بازیکن خارجی جذب کنیم. ما فیلم‌های زیادی دیدیم و خیلی رصد کردیم، اما در نهایت نتوانستیم آن بازیکنانی که می‌خواهیم را جذب کنیم. یا خیلی گران بودند و یا اینکه کیفیت لازم را نداشتند؛ بنابراین باید به این تیم افتخار کنیم و با بچه‌های خوب‌مان جلو می‌رویم. ان‌شاءالله هر زمان که شرایط مهیا بود، حتماً این کار (جذب بازیکن خارجی) را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *