صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سیدحسن نصرالله:کشتار سه شنبه و چهارشنبه یک جنایت جنگی و اعلام جنگ علیه لبنان است

۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲:۲۸
کد خبر: ۴۷۹۳۹۹۸
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص آخرین تحولات منطقه آغاز شد.

خبرگزاری میزان - سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی امروز خود بعد از انفجار‌های ۲ روز اخیر در این کشور در جریان عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: به سه نکته در تحولات دو روز گذشته اشاره می‌کنم؛ ابتدا اخلاقی، دیگری نحوه برخورد با آن و نکته سوم جهاد عمومی است.

وی در ادامه با بیان اینکه ابتدا به خانواده شهدا تسلیت و تبریک میگوییم، گفت: برای تمام مجروحان شفای عاجل از خداوند مسئلت می‌دارم.

سید حسن نصرالله افزود: همبستگی زیاد در این تحولات عالی بود؛ بزرگترین عملیات اهدای خون در تاریخ لبنان اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: دشمن صهیونیستی هزاران دستگاه پیجر را هدف قرار داد و با این اقدام، تمامی قوانین و خطوط قرمز را زیر پا گذاشت.

سیدحسن نصرالله با بیان اینکه برخی از انفجار‌ها در بیمارستان‌ها، بازار در مغازه‌ها و خانه‌ها رخ داد افزود: دشمن با یک ابزار غیرنظامی نه‌تن‌ها نیرو‌های حزب‌الله بلکه مردم عادی را نیز هدف قرار داد.

سیدحسن نصرالله در ادامه با بیان اینکه دشمن در روز سه‌شنبه ۴هزار دستگاه پیجر را هدف قرار داد، تصریح کرد: دشمن صهیونیستی در روز گذشته با انفجار دوباره دستگاه‌های پیجر به‌دنبال به شهادت رساندن ۵هزار نفر بود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد، کشتار سه شنبه و چهارشنبه یک جنایت جنگی است و اعلام جنگ علیه لبنان است، رژیم به‌دنبال به شهادت رساندن هزاران نفر در لبنان بوده است و این جنایت نیز در کارنامه سیاه آن‌ها ثبت شد.

وی با بیان اینکه ما کمیته‌های تحقیق داخلی متعددی تشکیل دادیم و همه سناریوها، فرضیه‌ها و احتمالات را بررسی کردیم و به نتیجه تقریبا قطعی رسیدیم، اما تحقیقات در خصوص این جنایت همچنان در حال انجام است، ما منتظر نتایج قطعی هستیم و تئوری‌ها را مورد بررسی قرار نمی‌دهیم.

سیدحسن نصرالله با تاکید بر اینکه این جنایت در تاریخ درگیری با دشمن بی‌سابقه بود، ادامه داد: حتی می‌توان گفت این جنایت در جهان نیز بی‌سابقه است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: این واقعیت که دشمن با اتکا به غرب از توانمندی تکنولوژی برخوردار است غیرقابل انکار است؛ اما با تمام اطمینان می‌گویم این ضربه قوی ما را از مسیر خود متوقف نمی‌کند بلکه ما قدرت‌مندتر در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد.

در حال تکمیل


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *