صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

علی سرتیپی: تلاش نمایشگاه رصتا برای مردمی‌تر شدن را تحسین می‌کنم

۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳:۱۶
کد خبر: ۴۷۹۳۹۸۱
مدیرعامل فیلم‌نت با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه‌ها فرصت مغتنمی برای ارتباط و تعامل بیشتر است، گفت: تلاشِ همه دست‌اندرکاران این نمایشگاه برای مردمی‌تر شدن را تحسین می‌کنم و امیدوارم این اتفاق در دوره‌های بعد، گسترده‌تر شود.

خبرگزای میزان - علی سرتیپی مدیرعامل فیلم‌نت از غرفه‌های نمایشگاه رصتا بازدید کرد و با مدیران چند غرفه گفت‌وگویی داشت. 
او سپس به غرفه ساترا رفت و با سعید مقیسه رئیس سازمان تنظیم و مقررات صوت و تصویر فراگیر دیدار و گفت‌وگویی کرد.

سرتیپی که دو سالی است با غرفه فیلم‌نت به این نمایشگاه آمده است از ادامه «رصتا» اما با توجه به بخش تبلیغی گسترده‌تر استقبال کرد. 

وی گفت: این نمایشگاه‌ها همیشه خوب بوده‌اند و در راستای هر اقدام و گامی، مؤثر و مفید واقع شده‌اند. هر نمایشگاه و جشنواره‌ای، آغازگر یک توسعه‌ای شده است. از نمایشگاه رصتا هم از سالِ اول که آغاز راه بود و حالا به بلوغ و پختگی بیشتری رسیده است، این روند و رویکرد را توقع داریم.

سرتیپی افزود: امسال که تلاشِ همه دست‌اندرکاران برای مردمی‌تر شدن بوده است، تحسین می‌کنم. چون پلتفرم‌ها و به طورکل رسانه بدون مخاطب ارزشی ندارد. ما به تعامل و ارتباط با هم صنف‌ها و شرکت‌های رسانه‌ای نیازمندیم اما برای ما مخاطبین اهمیت بیشتری دارند. چون حرف‌ها، توصیه‌ها و انتقادات‌شان را از نزدیک می‌شنویم و این‌ها می‌توانند استراتژی ما را در ادامه راه، تنظیم کنند.

مدیرعامل فیلم‌نت تأکید کرد: امیدوارم در دوره بعدی تبلیغات مناسب و امکانات بیشتری در اختیار غرفه‌داران و بازدیدکنندگان قرار گیرد و تلاش‌کنیم پلتفرم‌های مهم حتماً حضور داشته باشند.

وی در خاتمه افزود: حتما برگزاری هر نمایشگاه و جشنواره‌ای نتایج و دستاوردهای خوبی داشته و برای ما به عنوان فیلم‌نت هم مستثنی نیست، اما شاید برای آن دسته از پلتفرم‌هایی که در آغاز راه‌ هستند این نمایشگاه از این نظر که شناخت بیشتری برای مخاطب ایجاد می‌کند و ارتباط و تعامل با پلتفرم‌های دیگر، مثمرثمرتر باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *