صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

حسینی: غیر از «هرج‌ومرج» چیزی در نقل‌وانتقالات ندیدم/ پول فوتبال ایران متعلق به بیت‌المال است

۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸:۱۵
کد خبر: ۴۷۹۳۹۷۱
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هیاهوی نقل و انتقالاتی ایران را دوست نداشتم؛ یکی از بازی‌های باشگاهی ایران در آسیا را می‌دیدم و به کیفیت خارجی‌های آن‌ها فقط نخندیدم!

خبرگزاری میزان - مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی برابر پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی پنجم ما در لیگ است، اما هنوز نتوانستیم بردی به دست بیاوریم. یک بازی سخت خارج از خانه مقابل قهرمان سال گذشته داریم که امسال خیلی خوب تقویت شده است. امیدوارم بچه‌های ما با یک بازی باکیفیت، نتیجه خوبی کسب کنند.

سرمربی آلومینیوم درباره کیفیت و قوانین لیگ برتر اظهار کرد: مشکلی که داریم و همه می‌دانند بحث زمین‌های ماست که اگر کیفیت آن‌ها خوب نباشد در کیفیت فوتبال تاثیر مستقیم می‌گذارد. لیگ خیلی رقابتی است و تیم ضعیفی نداریم. لیگ ما از سال گذشته باکیفیت‌تر شده است. ما، چون همیشه کف هستیم در مورد سقف صحبت نمی‌کنیم و بازیکن بالای ۳۰ سال هم خیلی کم داریم.

وی ادامه داد: من هیاهوی نقل و انتقالاتی ایران را دوست نداشتم. یکی از بازی‌های یک باشگاه ایرانی را در آسیا را می‌دیدم و به کیفیت خارجی‌های آن‌ها به خاطر ضعیف بودنشان فقط نخندیدم! چشم انداز خوبی نمی‌بینم، فوتبال ما دولتی است و این پولی که هزینه می‌شود بیت‌المال است. در کل اتفاقات خوبی به نظرم رخ نداده است.

حسینی تاکید کرد: پرسپولیس تیم قدرتمندی است و تیم ما نیز از نظر مالی در حد خودش کار کرده و باید به نیروهای خودمان برای مصاف‌های پیش‌رو اتکا کنیم. پرسپولیس مقابل الاهلی نمایش خوبی داشت و به اندازه دو تیم بازیکن دارد. VAR در بازی‌ها خوب است، اما به شرطی که استاندارد جهانی را داشته باشد

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *