صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گاریدو: گل زدن به آلومینیوم سخت است/ از نقل و انتقالات باشگاه راضی هستم

۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵:۳۴
کد خبر: ۴۷۹۳۹۶۷
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی پرسپولیس درباره بازی فردا برابر آلومینیوم گفت: بازی خیلی مهمی در پیش داریم، هدف ما این است که سه امتیاز بازی را کسب کنیم. متوجه هستیم که جمع کردن این سه امتیاز در لیگ خیلی مهم است.

خبرگزاری میزان - خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از بازی برابر آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی مهمی در پیش داریم، هدف ما این است که سه امتیاز بازی را کسب کنیم. متوجه هستیم که جمع کردن این سه امتیاز در لیگ خیلی مهم است. در شروع لیگ هستیم و باید سه امتیاز را کسب کنیم. در ۱۰ هفته آخر لیگ در مورد جام صحبت می‌شود. همیشه این موضوع را می‌دانیم که هر دیداری که بازی می‌کنیم برای ما مهم است. فکر می‌کنم این بازی برای ما خیلی مهم است چرا که سه امتیاز خیلی مهمی را در پیش داریم.

او ادامه داد: مهم‌ترین چیز این است که ذهنیت و انگیزه داشته باشیم که بازی را ببریم و سه امتیاز را کسب کنیم. این موضوع را می‌دانیم که همه بازی‌های لیگ و همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس، بهترین نسخه خود را ارائه می‌دهند. شناخت خوبی نسبت به آلومینیوم داریم. کیفیت زیاد و سازماندهی خوبی دارد. ضربه‌های ایستگاهی خوبی می‌زنند و بازیکنان باکیفیتی دارند که می‌دانند با توپ چگونه بازی کنند. بازی سختی است و باید بهترین نسخه خود را ارائه کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جلسه با مدیریت باشگاه اظهار کرد: مورد خاصی نمی‌بینم که صحبت کنم. داشتن یک جلسه داخل باشگاه طبیعی است. درباره جلسه در باشگاه نمی‌توانم چیزی به شما بگویم. برای حرف زدن در یک دیدگاه دیگر صحبت می‌کنیم. زمان نقل و انتقالات به پایان رسیده و ترکیب بسته شده و این موضوع را اعلام کردم. امروز تمرکز روی بازی با آلومینیوم است. به عنوان سرمربی از نقل و انتقالات راضی هستم و تلاش زیادی بابت این موضوع انجام شده است. بازیکنانی در تیم هستند که به زمان خاصی احتیاج دارند تا به بهترین سطح خود برسند. بازیکنانی مانند لوکاس و سرلک دیر به ما اضافه شدند و لازم است که از نظر فیزیکی و بدنی به شرایط خوب برسند.

او افزود: ترکیب خوبی داریم و فقط به زمان نیاز داریم. سرمربی جدید آمده و ایده‌های جدید در ذهن دارد و اینکه سرمربی دوست دارد در آخر نظر شخصی خود را اجرا کند. درخواست سرمربی این است که بگذارند با میل خودش جلو برود. آن چیزی که سرمربی نیاز دارد این است که شرایط برای او مهیا شود. هر فردی که اجازه ندهد من با خواست خودم جلو بروم، کنار گذاشته می‌شود. به عنوان یک مثال اگر مترجم خوب ترجمه نکند درخواست می‌کنم از تیم خارج شود.

گاریدو در ادامه درباره وضع خط حمله تیم پرسپولیس گفت: نظرات مختلفی وجود دارد و ما به آن‌ها احترام می‌گذاریم. کادر فنی ما بازی‌ها را تحلیل می‌کند و همیشه تصمیمات آن‌ها برای تیم خوب است. باید برای کار کردن به آن‌ها اجازه بدهیم. زمانی که به بازیکن فرصت بازی داده می‌شود باید شرایط به‌گونه‌ای باشد که در بهترین فرم خود باشد. بازی فردا برای ما سخت است. آلومینیوم خوب دفاع می‌کند و گل زدن برای ما سخت خواهد بود. نیاز داریم که همه بازیکنانمان در حمله شرکت کنند، چون می‌دانیم که حریف از نظر دفاعی خوب است. هیچ بازی‌ای کامل نیست و در همه بازی‌ها اتفاقاتی می‌افتد، ولی باید در آخر بازی سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی گذشته تیم برابر الاهلی هم اظهار کرد: تمرکز ما اکنون باید روی برد در بازی فردا باشد. هر دفعه بهتر فوتبال بازی می‌کنیم و مهم‌ترین چیز برد در بازی فرداست. برد فردا به ما اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد. متوجه این موضوع هستیم که باید صد درصد خود را بگذاریم تا بازی را ببریم. باید بدانیم چگونه روی بازی تمرکز کنیم، سختی‌های آن را بدانیم و بهترین سطح خود را ارائه دهیم. بازی‌های زیادی در پیش داریم و باید بازیکنانی در اختیار داشته باشیم که همیشه با انگیزه بالا وارد زمین شوند. فردا باید فوتبال خود را بازی کنیم تا سه امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره عملکرد وحید امیری در چند پست و بازی کردن بازیکنان در پست تخصصی خودشان، بیان کرد: در داخل تیم هر فردی می‌داند که چه بازیکنی در کدام پست بازی می‌کند. فکر می‌کنم بازیکنان باید در بهترین شرایط خود وارد زمین شوند. امکان دارد در بازی مصدومی داشته باشیم و در پست او نیز بازیکنی نداشته باشیم. به عنوان مثال آقای امیری یک بازیکن حرفه‌ای و بی‌نظیر است. تیم برای او خیلی مهم است و همیشه در اختیار تیم است. هر زمانی که تیم از او درخواستی داشته باشد، می‌پذیرد و همیشه در پست‌های مختلفی بنا بر نیاز تیم بازی کرده و در همه پست‌ها خیلی خوب بازی کرده است. ایشان در پست‌های مختلفی بازی کرده چرا که تیم به آن نیاز داشته است. من به او احترام می‌گذارم و دوستش دارم، بازیکن بزرگی است.

سرمربی پرسپولیس درباره قانون حضور دو بازیکن زیر ۲۱ سال در لیست تیم در بازی‌ها، عنوان کرد: برخی مواقع قوانین به اشتباه وضع می‌شوند و این بازیکن جوان زمانی که به تیم ما می‌آید، می‌تواند در سطح پایین‌تر بازی کنند. همیشه برای ما خوب است که به بازیکنان جوان فرصت بازی بدهیم، اما زمانی خوب است که سرمربی خودش بخواهد به او بازی بدهد و آن بازیکن هم استحقاق آن را داشته باشد. از بازیکنان جوانی که در اختیار داشتیم یک نفر از آن‌ها بازی کرده است. این قانون را نمی‌توانم ارزیابی کنم و این کار من نیست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *