صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دادگاه‌های صلح در حوزه‌های قضایی استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد

۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹:۴۳
کد خبر: ۴۷۹۳۹۲۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
معاون قضایی رئیس کل در امور دادگاه‌های صلح و شورای‌های حل اختلاف دادگستری استان سیستان و بلوچستان از افتتاح دادگاه‌های صلح شهرستان‌های چابهار و ایرانشهر با حضور روسای حوزه‌های قضایی خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین بندانی معاون قضایی رئیس کل در امور دادگاه‌های صلح و شورای‌های حل اختلاف دادگستری استان اعلام کرد: در راستای عمل به قانون جدید شورا‌های حل اختلاف و تاکید ریاست قوه قضاییه و پیگیری‌های ریاست کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان دادگاه‌های صلح در شهرستان‌های ایرانشهر و چابهار راه اندازی و جلسات توجیهی نیز به همت روسای حوزه قضایی مذکور برای اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف برگزار شد.

وی افزود: کمیته نظارت بر قانون اجرای جدید شورا‌های حل اختلاف هم در استان تشکیل شده است تا اجرای این قانون و فعالیت دادگاه‌های صلح بدون مشکل انجام و در پاسخگویی به مردم و رسیدگی پرونده‌های آنان، خللی ایجاد نشود.

معاون قضایی رئیس کل در امور دادگاه‌های صلح و شورای‌های حل اختلاف دادگستری استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: دادگاه‌های صلح در شهرستان‌های زهک و نیکشهر در هفته گذشته افتتاح شد و باقیمانده شهرستان‌های استان نیز تا یک ماه آینده فعال می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگاه صلح

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *