صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

همتی: تغییر پیش نیاز تحول در عملکرد‌هاست

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹:۱۲
کد خبر: ۴۷۹۳۹۰۲
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
وزیر اقتصاد در مراسم تکریم و معارفه سرپرستان سازمان خصوصی سازی و معاونت امور بانکی، تغییر را پاسخگویی به مطالبات جامعه و بدنه دولت توصیف کرد و آن را پیش نیاز تحول در عملکرد‌ها خواند.

خبرگزاری میزان - مراسم تکریم و معارفه سرپرستان سازمان خصوصی سازی و معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد با حضور عبدالناصر همتی برگزار شد. 

در این مراسم که با حضور معاونان وزیر اقتصاد، خزانه دار کل کشور، اعضای هیئت عامل سازمان خصوصی سازی و جمعی از مدیران معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد برگزار شد، «عباس مرادپور» و «زهره عالی پور» احکام انتصاب خود را از همتی دریافت نمودند.

وزیر اقتصاد طی سخنانی در این نشست که در محل این وزارتخانه برگزار شد، "تغییر" را پاسخگویی به مطالبات جامعه و بدنه دولت توصیف کرد و آن را پیش نیاز تحول در عملکرد‌ها خواند.

همتی تصریح کرد: من معتقدم هر تغییری لزوما تحول ایجاد نمی‌کند، ولی اعتقاد دارم، اگر تحولی قرار باشد صورت گیرد، باید با تغییر ایجاد شود.

وزیر اقتصاد عنوان کرد: این تغییرات نه لزوما به این معنا است که مدیران قبلی ضعف داشته یا در کارشان ناموفق بوده اند و نه اینکه منصوبین جدید، برتری خیلی زیادی نسبت به مدیران قبلی دارند؛ بلکه تغییر، به اعتقاد من، یکی از ضرورت‌های سازمان‌ها برای این است که بتوانند پویایی خود را حفظ کنند.

وی در ادامه با تقدیر از زحمات و دستآورد‌های "محمدجواد شریف‌زاده" معاون پیشین امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد، اظهار داشت: شخص آقای شریف زاده در بدو ورود من به وزارتخانه، اصرار داشتند هر چه سریع‌تر به دانشگاه برگردند، ولی از او فرصت خواستم انتخاب فرد جانشین را با تأمل بیشتری انجام دهم.

همتی، «عباس مرادپور» معاون جدید امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارتخانه را نیز فردی دارای تجارب، دانش و اشراف ویژه به مسائل بانکی و بیمه‌ای و انتخابی شایسته از بدنه خود وزارتخانه توصیف کرد.

وزیر اقتصاد همچنین با اشاره به انتصاب زهره عالی پور به عنوان سرپرست جدید سازمان خصوصی سازی، وی را فردی دارای سوابق کارشناسی و مدیریتی موفق در امر واگذاری و مولد سازی، از مجموعه وزارت متبوع توصیف کرد و گفت: شما اولین معاون وزیر خانم در کابینه دولت چهاردهم هستید و آرزو می‌کنم عملکرد شما چنان قوی باشد که هم به دیگر خانم ها، قوت قلب برای پذیرش سمت‌های مدیریتی بدهد و هم مسئولان رده بالاتر را مجاب به واگذاری مسئولیت‌های بیشتر به بانوان کند.

سید رحمت اله اکرمی، خزانه دار کل نیز طی سخنانی در این جلسه، با تأکید بر اینکه "تغییر" جزو اختیارات وزیر است، اظهار داشت: جا دارد بطور ویژه از همتی به خاطر اعتماد به مجموعه مدیران و کارکنان بدنه وزارتخانه، قدر دانی کنم.

وی با اشاره به مدارج علمی و سوابق طولانی کارشناسی و مدیریتی مرادپور و خانم عالی پور در وزارتخانه، برای آنان در انجام وظایف محوله، آروزی موفقیت کرد.

اکرمی تأکید کرد: خزانه داری کل، کمافی السابق به حمایت و همکاری خود با سازمان خصوصی سازی و معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت متبوع ادامه خواهد داد.

در ادامه جلسه، معاون سابق امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد و سرپرست سابق سازمان خصوصی سازی، در سخنانی، ضمن تبریک به منصوبان جدید، به ارائه گزارش عملکرد و تشریح دستآورد‌های خود طی مدت تصدی پرداختند.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *