صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

قول مساعد نماینده وزیر اقتصاد برای حل مشکلات اموال تملیکی تهران

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴:۱۶
کد خبر: ۴۷۹۳۸۵۵
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران از کمک برای مرتفع شدن مشکلات اموال تملیکی خبر داد و بیان داشت: ظرفیت‌های دستگاه‌های اقتصادی استان در خدمت یکدیگر باشند.

خبرگزاری میزان - به گزارش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، داود طبرسا نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیرکل اقتصادی و دارایی استان تهران در جلسه شورای هماهنگی و همکاری دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی که در محل اداره کل ویژه استان تهران برگزار شد، با تشکر از اداره کل اموال تملیکی تهران بابت برگزاری جلسه و اقدامات صورت گرفته؛ به تشریح شرایط اقتصادی کشور پرداخت و اظهارداشت: بالغ بر ۵۸ درصد از منابع بانکی در تهران وجود دارد و ۶۱ درصد تسهیلات بانکی نیز در این استان پرداخت می‌شود. در صورتی که تمامی بخش‌های اقتصادی و خدماتی تحرک و پر رونق باشند شاهد رشد اقتصادی کشور و سایر استان‌ها خواهیم بود.

وی به رشد اقتصادی بدون نفت و با نفت، نرخ بیکاری و مشارکت اقتصادی اشاره و یادآور شد: بابت برگزاری جلسات تکلیف داریم و هماهنگی و مسائل پیرامونی و هم‌افزایی برای حل مشکلات دستگاه‌های تابعه ضروری است. در حوزه اموال تملیکی، گمرک و مالیاتی انتظاراتی وجود دارد و همه ما به عنوان سرباز اقتصادی در کشور خدمت می‌کنیم.

نماینده وزیر اقتصاد تصریح کرد: ظرفیت‌های دستگاه‌های اقتصادی استان باید در خدمت یکدیگر باشند. مشکل تامین نیروی انسانی مبتلا به دستگاه‌ها بوده و برای مرتفع شدن مسائل اموال تملیکی تهران از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *