صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: انفجار پیجرها در لبنان نشان‌دهنده عمق شرارت رژیم صهیونیستی است

۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰:۰۲
کد خبر: ۴۷۹۳۸۲۹
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌گدید که حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان نشان داد که این رژیم برای رسیدن به اهداف خود از هیچ اقدام ضدبشری رویگردان نیست.

خبرگزاری میزانروز سه‌شنبه گذشته، رسانه‌های لبنانی از وقوع یک حادثه امنیتی در این کشور  و جان‌باختن و مجروح شدن تعداد زیادی از افراد درپی آن خبر دادند.

دلیل این حادثه انفجار پیجر‌ها در چند منطقه از لبنان بود؛ رژیم صهیونیستی با هک پیجر‌ها اقدام به منفجر کردن آن‌ها کرد.

وزیر بهداشت لبنان درپی این اقدام تروریستی به بیمارستان‌ها در سراسر این کشور آماده‌باش کامل داد و صد‌ها دستگاه آمبولانس عملیات انتقال مجروحان را به بیمارستان‌ها آغاز کردند.

حزب‎الله لبنان در بیانیه نخست خود درپی این حمله تروریستی تصریح کرد: سازمان‌های ذی‌صلاح ما در حال حاضر تحقیقات امنیتی و علمی گسترده‌ای را برای یافتن دلایلی که منجر به این انفجار‌های همزمان شده است، انجام می‌دهند.

بیانیه حزب‌الله یادآور شد: تاکید می‌کنیم که مقاومت در همه سطوح و واحد‌های مختلف در بالاترین آمادگی برای دفاع از لبنان و مردم ثابت قدم آن است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین تاکید کرد: برای کشتار روز سه‌شنبه، دشمن جنایتکار باید در انتظار حساب سختی باشد و پاسخی در راه است.

اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی با واکنش‌ها و محکومیت مواجه شد و گمانه زنی‌های بسیاری درباره نحوه اجرای این عملیات تروریستی مطرح شده است.

آمریکا اگرچه مدعی است که با این حمله ارتباطی نداشته، اما گزارش منابع آگاه حاکی از آن است که مقام‌های واشنگتن از این حمله پیش از وقوع اطلاع داشته‌اند؛ پایگاه صهیونیستی والا گزارش داد که یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، دقایقی پیش از حمله، با لوید آستین، همتای آمریکایی خود، تماس تلفنی داشته است.

انفجار پیجرها؛ عمق شرارت رژیم صهیونیستی

در همین رابطه ابوالفضل ظهره‌وند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با میزان ضمن تشریح ابعاد حمله تروریستی اخیر در لبنان و با بیان اینکه این حمله تروریستی نشان‌دهنده عمق شرارت رژیم صهیونستی است، گفت: حمله در لبنان نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها برای رسیدن به اهداف خود از هیچ اقدام ضدبشری رویگردان نیستند و برای آن‌ها نظامی و غیرنظامی هیچ تفاوتی ندارد.

سکوت غرب در برابر اقدام ضدبشری رژیم صهیونیستی

نماینده مجلس با اشاره به سکوت غرب در برابر جنایت رژیم صهیونیستی در لبنان، اظهار کرد: در حال حاضر تمامی کشور‌های حامی اسرائیل ساکت هستند در حالی که اقدام رژیم صهیونیستی در لبنان یک اقدام کاملا ضدبشری و جنایت علیه بشریت بود.

ظهره‌وند با بیان اینکه صهیونیست‌ها در رسیدن به هدف‌های خود از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد، گفت: نباید فرصت و زمان داد تا نتانیاهو به زمانی برسد که ببیند نتیجه انتخابات آمریکا چه می‌شود و آن اقدامی را که مورد نظرش است یعنی جنگ فراگیر را در منطقه شروع کند.

غرب وابسته به صهیونیسم است

نماینده مجلس با اشاره به اینکه هیچ تفاوتی میان آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود ندارد، یادآور شد: غرب وابسته به صهیونیسم و حامی صهیونیسم است و منافعش در گرو حمایت از صهیونیست‌هاست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با تاکید بر اینکه موجودیت و همه منافع غرب وابسته به صهیونیسم جهانی است، گفت: اردوگاهی به نام اسرائیل وجود دارد که یک اردوگاه اطلاعاتی، امنیتی و نظامی و صهیونیسم جهانی است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *