صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رنگرز: باید هزینه جوانگرایی پرداخت شود/ می‌خواهیم نگاهی به المپیک ۲۰۲۸ داشته باشیم

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰:۴۸
کد خبر: ۴۷۹۳۸۱۳
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اگر نگاه ما کسب افتخارات جدید و کسب نشان طلاست، باید هزینه جوان‌گرایی و ایجاد نسل جدید را بدهیم.

خبرگزاری میزان - حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران درباره کادر مربیان این تیم برای مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی، اظهار داشت: در کادر مربیان ده‌ملایی که در چهار رده سنی شاگرد ملی‌پوش داشته و حمزه ارقش مربی سازنده سعید اسماعیلی حضور دارند. با توجه به آن که خوزستان مهد کشتی فرنگی است، دو مربی از خوزستان به جمع همکاران ما اضافه شدند.

وی ادامه داد: با توجه به آن که بخشی از تیم امید از شاکله تیم جوانان است، مهدی علیاری از رده سنی جوانان به کادر بزرگسالان اضافه شده است. به هر شکل همه عزیزان سرمایه ما هستند و تلاش می‌کنیم از همه ظرفیت‌های فنی خود استفاده کنیم. 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره حضور محمدرضا گرایی در مسابقات جهانی آلبانی گفت: با توجه به نظریه کمیسیون داوران و در راستای استفاده از تمام ظرفیت‌های فنی خود دانیال سهرابی در ترکیب امید‌های ایران حضور دارد و رضا گرایی در ترکیب بزرگسالان قرار می‌گیرد. 

رنگرز ادامه داد: سه اردو مقطعی پیش رو خواهیم داشت و در تاریخ ۲۷ مهر ماه تیم برای رقابت‌های قهرمانی امید‌های جهان اعزام می‌شود. ابتدا مسابقات امید‌های جهان خواهد بود و بعد از آن قهرمانی جهان اوزان غیرالمپیکی است. با هماهنگی فدراسیون کشتی می‌خواهیم نگاهی به المپیک ۲۰۲۸ داشته باشیم و باید بخشی از اولویت‌ها را تغییر دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر نگاه ما کسب افتخارات جدید و کسب نشان طلاست، باید هزینه جوان گرایی و ایجاد نسل جدید را بدهیم. باید به نتیجه خوب در المپیک ۲۰۲۸ آمریکا برسیم و باید در برخی رقابت‌ها نفرات نوجوان و جوان که در رقابت‌های جهانی مدال آوردند را اعزام کنیم، چون آن‌ها می‌توانند به بدنه تیم ملی بزرگسالان هم اضافه شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *