صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

باربد بابایی: برپایی و گسترش «رصتا» یک ضرورت است 

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵:۰۳
کد خبر: ۴۷۹۳۸۰۵
باربد بابایی بازیگر و مجری برنامه‌های تلویزیونی ضمن اشاره به برپایی و گسترش نمایشگاه رصتا، از امیدواری به پیشرفت تولید و محتوا در پلتفرم‌ها در سال‌های آینده گفت. 

خبرگزاری میزان - باربد بابایی مجری و بازیگر تلویزیون و سینمای ایران درباره برگزاری سومین نمایشگاه رصتا عنوان کرد: این اولین دوره‌ای است که به نمایشگاه رصتا آمده‌ام و برداشتی نسبت به اتفاقاتی که در سال‌های گذشته داخل این نمایشگاه افتاده است، ندارم. اما آنچه اکنون می‌بینم، هم رسانه‌هایی که در فضای مجازی به شکل پلتفرم فعال هستند و هم مردم به عنوان دنبال کننده این پلتفرم‌ها و سریال‌های تولیدی‌شان، از نظر کیفی و کمی رشد مطلوبی داشته اند. این پیشرفت برای من به عنوان یک فعال عرصه هنر جای امیدواری دارد و این موضوع نشان دهنده آن است که ساترا به عنوان تنظیم‌گر، راه درستی را در مواجه با پلتفرم‌ها اتخاذ کرده است. 

وی ادامه داد: ساترا با اعطای مجوز به سکوها و افراد متعدد که قابلیت این را دارند تا تولید محتوا برای مخاطب داشته باشند، اتفاق خوبی را در این حوزه رقم زده است و کمک می‌کند اتفاقات در رسانه به درستی پیش برود. 

بابایی در پایان تشریح کرد: سومین نمایشگاه رصتا این نوید را به مخاطبان و فعالان عرصه هنر و تصویر می‌دهد که در سال‌های آینده و در حوزه رسانه‌های دیداری و پلتفرم‌ها شاهد رشد مناسبی خواهیم بود. برپایی و گسترش این نمایشگاه یک ضرورت است تا مردم با اتفاقات و تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا شده و تولیدکنندگان محتوا و فعالان این عرصه از قافله پیشرفت تکنولوژی عقب نمانند. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *