صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

وزیر ورزش: مشکل ما نگهداری درست زیرساخت‌هاست/ استادیوم‌ها را به باشگاه‌ها می‌دهیم

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱:۲۰
کد خبر: ۴۷۹۳۷۸۹
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
وزیر ورزش و جوانان گفت: باید کیفیت برگزاری مسابقات در فوتبال و بقیه رشته‌ها را بالا ببریم و به بهترین شکل و با بهترین امکانات از تماشاگران خود استقبال کنیم.

خبرگزاری میزان - احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاح اماکن جدید کشتی اظهار داشت: کشتی از جمله مهمترین رشته‌های ما در ورزش است. در طول دوران تاریخ المپیک همیشه بخش عمده‌ای از مدال‌هایی که گرفته‌ایم از این رشته بوده است. کاری که اکنون در کشتی می‌شود اقدامات زیربنایی است و کار‌های جدیدی که کشتی شروع می‌کند حوزه نرم و هوش مصنوعی است.

وی افزود: چیزی که با دبیر صحبت کرده‌ایم، کشتی ایران می‌تواند در دنیا در همه زمینه‌ها حرف برای گفتن داشته باشد که دارد، منتهی باید با نرم‌افزار‌های علم تمرین به یک شیوه با هوش مصنوعی تطبیق دهیم. فکر می‌کنم کشتی با این اقداماتی که انجام می‌دهد ظرف چند سال آینده جزو فدراسیون‌های برتر جهانی خواهد بود که می‌تواند کشتی را به صورت علمی و با استفاده از فضای نرم‌افزاری چه در ایران و چه در خارج از کشور توسعه دهد.

وزیر ورزش و جوانان درباره ساختار‌ها و مشکل بزرگ ورزش ایران که نبود زیرساخت است، گفت: این تصور که ما زیرساخت‌های لازم را نداریم درست نیست. آن چیزی که ما در زیرساخت‌ها مواجه هستیم، موضوع نگهداری درست است. هر روز استاندارد‌ها تغییر پیدا می‌کند. اماکن ورزشی بر اساس چارچوب‌هایی که فدراسیون‌های جهانی اعلام می‌کنند، باید به روز شوند. ما این کار را شروع کرده‌ایم. در بحث فوتبال هم اتفاق افتاده است. اماکنی که داریم خوب هستند و مشکلات چمن را می‌توان حل کرد و به شدت دنبال آن هستیم و این تعهد را به همه ورزش دوستان می‌دهم.

دنیامالی تصریح کرد: در فوتبال، فضای ورزشی استادیوم‌ها را به باشگاه‌ها می‌دهیم تا کار نگهداشت آن‌ها را انجام دهند. البته نظارت هم خواهیم کرد. کمک خواهیم کرد و باشگاه‌ها را تنها نخواهیم گذاشت. باید کیفیت برگزاری مسابقات در فوتبال و بقیه رشته‌ها را بالا ببریم و به بهترین شکل و با بهترین امکانات از تماشاگران خود استقبال کنیم. در آینده ان‌شاءالله شاهد کار‌های بهتری خواهید بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *