صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ادعای یک سایت روسی درباره غیبت کشتی‌گیران ایران در مسابقات جهانی آلبانی!

۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵:۴۲
کد خبر: ۴۷۹۳۶۹۴
یک سایت روسی مدعی شد که احتمال غیبت کشتی‌گیران ایرانی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ آلبانی وجود دارد.

خبرگزاری میزان - در گزارش سایت داغستان روسیه آمده است: کامران قاسم‌پور، قهرمان دو دوره کشتی آزاد جهان که به مسابقات جهانی تیرانا راه یافته است، ممکن است مانند کل تیم ایران در این رقابت‌ها شرکت نکند.

قاسمپور سال گذشته به دلیل مصدومیت در مسابقات جهانی غایب بود و فرصت کسب سومین عنوان قهرمانی در وزن تا ۹۲ کیلوگرم را از دست داد. این بار حال او خوب است و به پایتخت آلبانی رسید.

کشتی‌گیر آزاد مازندرانی در دیدار سرنوشت‌ساز برای کسب عنوان نمایندگی کشور در تیرانا با فیروزپور رقیب اصلی خود و قهرمان چهار دوره مسابقات جهانی در سنین مختلف دیدار کرد. مبارزه‌ای پرتنش که با پیروزی مطمئن قاسم‌پور به پایان رسید.

رضا مومنی در وزن ۶۱ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در ۷۰ کیلوگرم و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز جای خود را در ترکیب تیم ملی ایران رزرو کردند.

اما حضور در آلبانی همچنان سوال بزرگی است. به دلیل روابط ضعیف بین دو کشور، ممکن است ایرانیان از ویزای ورود محروم شوند، مانند سال گذشته که مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال در تیرانا برگزار شد. این روابط نسبت به سال گذشته بهبود نیافته است و در ایران امید چندانی به عبور تیم آن‌ها از مرز یک کشور غیردوست وجود ندارد.

قرار است قهرمانان کشتی در اوزان غیر المپیکی رقابت‌های جهانی که ۷ تا ۱۰ آبان‌ماه در کشور آلبانی برگزار می‌شود به مصاف هم بروند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *