صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اتاق فلزات گرانبها در شهر فرودگاهی امام راه‌اندازی شد

۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸:۵۱
کد خبر: ۴۷۹۳۵۲۵
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک گفت: با استقرار سازمان‌های همجوار در اتاق طلا، تشریفات مربوط به واردات شمش طلا با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.  

خبرگزاری میزان - به گزارش گمرک، مراسم رونمایی از اتاق فلزات گرانبها و گوهر‌سنگ در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) با حضور معاون وزارت صمت، معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران، مدیر کل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) و نمایندگانی از بانک مرکزی و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد. 

محسن جلواتی معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران خاطرنشان کرد: ارزش واردات طلا در ۵ ماهه امسال بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار و به وزن ۳۰ تن و ۶۰۰ کیلوگرم بوده است. 

وی ابراز امیدواری کرد: با استقرار سازمان‌های همجوار در اتاق طلا، تشریفات مربوط به واردات شمش طلا با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. 

غلامحسین نوحی مدیرکل گمرک فرودگاه امام ره نیز در این مراسم گفت: ۹۶ درصد از وزن شمش طلای وارداتی به کشور توسط گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شده است.

نوحی از همکاری سازمان استاندارد، صمت و بانک مرکزی در مورد تسهیلات و تسریع در انجام تشریفات گمرکی واردات شمش طلا قدردانی کرد.

این گزارش حاکیست، در این مراسم مسئولان چند گمرک اجرایی فعال کشور در زمینه انجام تشریفات گمرکی واردات شمش طلا نیز حضور داشتند. 

شایان ذکر است علاوه بر گمرک فرودگاه امام (ره)، گمرکات باشماق (کردستان)، گمرک تبریز، مشهد گمرک فرودگاه اصفهان و گمرک پیرانشهر از دیگر گمرکاتی هستند که در ۵ ماهه سال جاری واردات شمش طلا از آن‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *