صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

قدردانی یحیی سنوار از عملیات نیرو‌های مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی

۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴:۱۳
کد خبر: ۴۷۹۳۴۳۳
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس طی نامه‌ای به دبیرکل جنبش انصارالله، از عملیات نیرو‌های مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان – یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، در نامه‎ای به سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن، نوشت: عملیات سیل الاقصی برای ضربه زدن به پروژه صهیونیستی در فلسطین و منطقه وارد شد.

در این نامه که به رویت شبکه الجزیره رسیده، آمده است: از انصارالله به خاطر محبت خالصانه و اراده محکمی که در میدان دیدیم و پیام‌هایشان سپاسگزاریم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس خطاب به دبیرکل جنبش انصارالله تاکید کرد: ورود موشک‌های شما را به عمق رژیم صهیونیستی با دور زدن لایه‌های دفاعی و سامانه‌های رهگیری تبریک می‌گویم.

ارتش یمن در جدیدترین عملیات خود علیه رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه گذشته یک هدف نظامی صهیونیست را در منطقه یافا، در عمق اراضی اشغالی، هدف قرار داد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در تشریح این عملیات گفت: عملیات با موشک بالستیک مافوق صوت جدید انجام شد که موفق به رسیدن به هدف شده و پدافند دشمن در رهگیری و مقابله با آن ناکام ماند؛ این موشک مسافت تخمینی ۲ هزار و ۴۰ کیلومتر را در ۱۱ و‌ نیم دقیقه طی کرد.

انتهای پیام/

 

 


برچسب ها: یحیی سنوار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *