صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نشست رئیس قوه قضاییه با اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس

۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱:۵۶
کد خبر: ۴۷۹۳۲۵۴
دسته بندی‌: عکس ، حقوق و قضا
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در ادامه سلسله جلسات و نشست‌‎های هم‌اندیشی خود با اعضای کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی، در نخستین ماه‌های آغاز به کار مجلس دوازدهم، با اعضای کمیسیون «حقوقی و قضایی» مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای برگزار کرد.

نظرات بینندگان
محمدصالح رضاخانی مدیر آموزش و پرورش و فرماندار اسبق رامسر
|
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
با سلام.صحبت های آقای اژه ای در این دیدا. واقعا مبنایی و راهگشا است.که مسئولین ذیربط در آن قوه بایدپیگیر اجرایی شدن آن باشند.ان شاءالله
اما نکته ای فرمودندکه عموم مردم به عینه تقریبا درکشور می بینند.ساخت وساز غیر مجاز بعد تخریب و خندیدن مردم و عدم جلوگیری در ابتدای ساخت و ساز.
مصداق این فرمایشات الآن در شهرستان زیبای رامسر با تعرض به قانون و حریم میراث،علی رغم مخالفت صریح دادستان شهرستان و رییس دادگستری وقت مازندران در سیمای استانی و فرماندار و امام جمعه و رسانه هاو... درابتدای کار و در حال انجام است.
متاسفانه ۳۰ متر قبل از این سازه، ساختمان دیگری با تخلف ساخته شد و بعضی از متخلفین دولتی، در حال سپری کردن مجازات خود هستند.
آیا قوه قضائیه و در راس آن، آقای اژه ای در شروع این سازه به بازرس ویژه خود دستور مشاهده میدانی و رسیدگی عاجل به تخلف قانونی در معرض دید مردم مظلوم رامسر و گردشگران معترض خواهد داد???
تا بعداز ساخت برج ۱۱ طبقه غیر قانونی، همه شاهد خنده و بی اعتمادی مردم نشویم.
ازمسئول معزز آن خبرگزاری که زمینه این ارتباط و بیان نگرانی جدی مردم رو فراهم نمودند تشکر می شود؛ و از طرفی انتظار پیگیری این حقوق عامه را داریم و منتظر اعلام نتیجه هستیم.
آمادگی ارائه مستندات متقن هم در بازدید میدانی در محل تخلف هستیم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *