صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ووشو قهرمانی آسیا| شهربانو منصوریان و باقرزاده طلایی شدند/ سهیلا منصوریان نقره گرفت

۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵:۰۲
کد خبر: ۴۷۹۳۱۳۲
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
نمایندگان کشورمان در ادامه مسابقات ووشو قهرمانی آسیا موفق به کسب ۴ مدال رنگارنگ دیگر شدند.

خبرگزاری میزان - در‌ روز چهارم و پایانی مسابقات ووشو قهرمانی آسیا که از روز پنجشنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۳ به صورت رسمی در ماکائو‌ آغاز شده است، امروز (یکشنبه ۲۵ شهریورماه) در وزن ۷۵- کیلوگرم زنان شهربانو منصوریان به مصاف “پوجا کادیان” از هند رفت و‌ ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مدال طلا دست یافت. پیش از مدال طلای شهربانو منصوریان، یاسمن باقرزاده در وزن ۷۰- کیلوگرم ساندا مدال طلا را از آن خود کرده بود.

سهیلا منصوریان نماینده وزن ۶۵- کیلوگرم کشورمان به “دای ژین‌روو” از چین رفت. منصوریان در دیداری نزدیک و‌ در راند سوم بازی را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد و به مدال نقره این مسابقات دست یافت. منصوریان در مرحله نخست مقابل نماینده عربستان سعودی به برتری دست یافته بود و در دومین دیدار خود به مصاف نکیتا بنسال از هند رفت و در یک راند کار حریف خود را تمام کرد و راهی دیدار نهایی شد.

یاسمن باقرزاده نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم ساندا کشورمان در دیدار نهایی این وزن به مصاف “ژو هایلان” از چین رفت و با ارائه یک نمایش عالی ضمن کسب برتری در دو راند متوالی مقابل این ورزشکار به مقام نخست و مدال طلا دست یافت. باقرزاده پیش از این مقابل نماینده ترکمنستان به برتری دست یافته بود.

تیم دوئلین (مبارزه نمایشی) زنان کشورمان با ترکیب هلیا اسدیان و زهرا کیانی موفق شد با نمره ۹.۵۴۲ ضمن جای گرفتن در رده سوم به مدال برنز این بخش دست یابد. در این فرم تیم چین با ۹.۶۶۶ و هنگ‌کنگ با ۹.۵۷۶ امتیاز به ترتیب اول و دوم شدند. پیش از این نیز زهرا کیانی در فرم “جین‌شو” و “چانگ‌چوان” به دو مدال طلا و هلیا اسدیان در فرم “نن‌دائو” به مدال برنز دست یافته بودند. تیم دوئلین مردان کشورمان نیز در فرم دوئلین نیز موفق‌ به کسب مدال نشد.

صدیقه دریایی نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم کشورمان به “ژانگ ژیائو” از چین رفت و با قبول شکست مقابل این ورزشکار به مدال نقره این پیکارها دست یافت. صدیقه دریایی پیش از این دیدار به ترتیب مقابل ورزشکارانی از ماکائو و قزاقستان به برتری دست یافته بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *