صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

الحوثی: بیش از ۷۰۰ بار بمباران دشمن هم حمله‌های ما را متوقف نکرد

۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵:۲۱
کد خبر: ۴۷۹۳۰۵۴
دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) با بیان اینکه امت اسلامی همواره به اشکال مختلف مورد هجوم دشمنان قرار می‌گیرد و موجودیت آن در خطر است، گفت: بیش از ۷۰۰ بار از سوی دشمن بمباران شدیم، ولی آن‌ها نتوانستند حمله‌های ما را متوقف کنند.

خبرگزاری میزان - سیدعبدالملک الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن روز شنبه گفت: امت اسلامی همواره به اشکال مختلف مورد هدف دشمنان قرار می‌گیرد و با خطراتی مواجه است که موجودیت آن را تهدید می‌کند؛ وی سخنان خود را در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص) درباره وضعیت امت اسلامی و تحولات حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به غزه آغاز کرد.

دبیرکل انصارالله یمن گفت: جبهه کفر یک جبهه تهاجمی جنایت‌کارانه و منشا شر، جنایت، ظلم و فساد است که منکر پیام خداوند متعال است؛ این جبهه با پیام خداوند متعال که با اصل رهایی مردم و نجات آنان از بندگی غیر خدا آغاز می‌شود، کاملا ناسازگار است؛ برقراری عدالت در این دنیا یک اصل بزرگ و مهم در پیام خداوند متعال است که جبهه کفر با آن مبارزه می‌کند.

الحوثی با بیان اینکه جبهه نفاق همیشه با جبهه کفر هماهنگ است، هر چند منافقین در ظاهر مسلمان باشند، اظهار کرد: منافقین همواره در داخل کشور برای دامن زدن به درگیری، فتنه و دلسردی فعال هستند و سعی می‌کنند ملت را از هر موضع جدی برای مقابله با کافران و مقابله با آن‌ها منحرف و دلسرد کنند؛ تلاش کافران و منافقین همواره تهدیدی برای امت اسلامی است و همواره هماهنگ با یکدیگر عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: جهاد بسم‌الله تنها عامل بازدارنده در برابر کافران، منافقان و خنثی کردن توطئه‌های آنان است و هیچ روش دیگری مفید نخواهد بود؛ تنها عامل بازدارنده در برابر دشمن، برای حفظ ملت، جهاد در راه خداوند متعال است؛ امر به جهاد در راه خداوند متعال نشان از اهمیت موضوع به‌عنوان بخشی از وظایف رسالت پیامبر و واجبات ایمانی دارد؛ اگر راه دیپلماتیک یا هر وسیله دیگری برای حفظ امت وجود داشت در اختیار رسول الله قرار می‌گرفت.

دبیرکل انصارالله یمن با بیان اینکه حرکت جهادی پیامبر (ص) در راه خدا از نظر عملکرد عالی و انجام وظیفه ممتاز بود، گفت: پاسداری از امت است؛ آنچه مسلمانان دچار آن شده‌اند و دارند، نتیجه غفلت از وظیفه و مسئولیت مقدس خود در برقراری عدالت در زمین و جهاد در راه خداست؛ کوتاهی و سهل‌انگاری بزرگ (در جهاد) آثار و پیامد‌های خود را (منفی) بر قدرت، امنیت و سعادت ملت و نقش آن در میان جوامع دیگر گذاشت.

الحوثی تصریح کرد: از شروع جنگ تاکنون بیش از ۷۰۰ بار توسط دشمن بمباران شدیم، ولی آن‌ها نتوانستند حمله‌های ما را متوقف کنند؛ اگر کشور‌های عربی تاکنون به فلسطین کمک کرده بودند اکنون واقعیت نبرد جور دیگری بود؛ مقاومت و جهاد بهترین راه برای به شکست کشاندن توطئه‌های محور آمریکایی صهیونیستی و کشور‌های دنباله‌رو آن‌ها به‌عنوان دشمنان امت اسلام است.

وی درباره عملیات شهادت‌طلبانه اخیر یک شهروند اردنی که به هلاکت سه صهیونیست منجر شد، گفت: عملیات شهید الجازی در مرز اردن، فردی و با سلاح ساده صورت گرفت، اما این عملیات تاثیر بزرگی بر دشمن اسرائیلی گذاشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *