صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

امکان واریز وجه برای طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو فراهم شد

۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲:۵۹
کد خبر: ۴۷۹۲۳۵۷
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
براساس اطلاعیه ایران‌خودرو امکان واریز وجه برای منتخبان عادی دارای اولویت‌های اول تا سوم در طرح پیش‌فروش اخیر، از روز دوشنبه ۱۹ شهریور آغاز شده و به مدت ۱۰ روز تا پنجشنبه ۲۹ شهریور ادامه دارد.

خبرگزاری میزان - پس از مشخص شدن نتایج منتخبان عادی طرح اخیر فروش محصولات ایران‌خودرو، این شرکت از روز دوشنبه ۱۹ شهریور برای اولویت‌های اول تا سوم (دی، بهمن و اسفند ماه سال جاری) متقاضیان طرح پیش‌فروش، امکان واریز وجه را به مدت ۱۰ روز تا ۲۹ شهریور فراهم کرده است.

براین اساس منتخبان مشمول و حائز شرایط اولویت‌های اول تا سوم (دی تا اسفند ماه سال جاری) که منتخب طرح پیش‌فروش عادی هستند و پیامک دریافت کرده‌اند، می‌توانند طبق جدول‌های مربوط به خود، براساس نوع خودرو، وجه پیش‌پرداخت خودرو خود را واریز کنند.

این مهلت واریز وجه علی‌الحساب از روز دوشنبه ۱۹ شهریور آغاز و تا پایان روز پنجشنبه ۲۹ شهریور ادامه دارد. 

متقاضیان بایستی به منظور واریز وجه خودرو خود از طریق سایت فروش ایران‌خودرو اقدام کنند و تا پیش از دریافت پیامک از سوی ایران‌خوردو، امکان واریز وجه نخواهند داشت.

وجه واریزی فعلی، مبلغ علی‌الحساب خودرو است و قیمت نهایی، براساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل مندرج در قرارداد، محاسبه و با ارسال دعوتنامه مجدد برای مشتریان، اخذ خواهد شد.

مهلت واریز وجه ۱۰ روز در نظر گرفته شده است و عدم واریز در زمان مقرر توسط متقاضی، به منزله انصراف خواهد بود و اولویت وی، حذف خواهد شد.

انتهای پیام



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *