صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

جنایت به‌وقت المواصی؛ حمله دوباره رژیم صهیونیستی به مناطق امن

۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷:۵۸
کد خبر: ۴۷۹۲۳۲۳
دسته بندی‌: حقوق بشر ، عمومی
رژیم صهیونیستی همچنان با استناد به ادعا‌های تکراری، مناطقی را که خود به‌عنوان مناطق به‌اصطلاح امن تعیین کرده، هدف قرار داده و جنایت‌های جدید را رقم می‌رند.

خبرگزاری میزان - رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های خود در نوار غزه، این‌بار چادر‌های آوارگان را در خان‌یونس بمباران کرد. 

مقام‌های بهداشتی غزه اعلام کردند که براثر حمله رژیم صهیونیستی به چادر‌های آوارگان فلسطینی در جنوب غزه، دست‌کم ۴۰ نفر به شهادت رسیده و ۶۰ نفر مجروح شدند.

این مقام‌ها اعلام کردند که دست‌کم ۲۰ چادر در اردوگاه المواصی خان‌یونس در حمله صبح روز سه‌شنبه، ۲۰ شهریور هدف قرار گرفتند. 

از زمانی که ارتش رژیم صهیونیستی در طول حمله زمینی خود به خان‌یونس و رفح، منطقه ساحلی المواصی را به‌عنوان منطقه امن تعیین کرد، این منطقه مملو از فلسطینی‌هایی است که در چادر‌ها پناه گرفته‌اند. 

الجزیره به نقل از امدادگرانی که در جست‌وجوی بازماندگان بودند، گفت که در پی حمله رژیم صهیونیستی گودال‌هایی به عمق ۹ متر (۳۰ فوت) در این اردوگاه به‌وجود آمده است. 

شاهدان صحنه‌های پر هرج‌ومرج را در این منطقه توصیف کرده وگفتند که همزمان با آتش‌سوزی در اردوگاه المواصی، پرواز هواپیما‌های تجسسی رژیم صهیونیستی بر فراز این اردوگاه را دیده‌اند. 

سخنگوی دفاع مدنی غزه گفت که ارزیابی اولیه از صحنه حاکی از آن است که این حمله یکی از فجیع‌ترین قتل‌عام‌ها در جنگ «جنون‌آمیز» کنونی بوده است.

براساس گزارش‌ها، امدادگران برای بازیابی اجساد افرادی که در این حمله به هشادت رسیده‌اند با مشکل مواجه هستند.

در همین حال، رژیم صهیونیستی مانند گذشته دوباره از طرح ادعا‌هایی درباره حضور مبارزان مقاومت در محل هدف قرار گرفته، استفاده کرده است. 

حماس نیز حضور مبارزانش را در منطقه مورد هدف رد کرده و مقام‌های صهیونیست را به دروغ‌گویی برای توجیه جنایت خود متهم کرد. 

حماس در بیانیه‌ای گفت: مقاومت چندین‌بار وجود هر یک از اعضای خود را در تجمعات غیرنظامیان یا استفاده از این مکان‌ها برای اهداف نظامی، رد کرده است. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *