صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کنعانی: رژیم اسرائیل از پیروزی بر مقاومت و ملت فلسطین ناامید شده است

۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲:۱۵
کد خبر: ۴۷۹۱۸۷۹
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن توصیف جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در بخش‌هایی از کرانه باختری با عنوان تخریب جنون‌آمیز، گفت که رژیم اسرائیل از پیروزی بر مقاومت و ملت فلسطین ناامید شده است.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، به عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از شهرهای «جنین» و طولکرم در کرانه باختری پرداخت و تاکید کرد: رژیم اسرائیل از پیروزی بر مقاومت و ملت فلسطین ناامید شده است.

وی نوشت: براساس اخبار، نیرو‌های رژیم صهیونیستی پس از ۱۰ روز تجاوز به اردوگاه «جنین» و چهار روز حمله به شهر طولکرم در کرانه باختری از جنین و طولکرم عقب‌نشینی کرده‌اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه با اشاره به میزان تخریب مناطق یادشده پس از عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: تصاویر تخریب جنون‌آمیز تمامی زیرساخت‌های شهری و خدماتی نوار غزه و اکنون برخی از مناطق شمالی کرانه باختری به‌ویژه در جنین و طولکرم نشان می‌دهد که رژیم اسرائیل از پیروزی بر مقاومت و ملت فلسطین ناامید شده و استراتژی زمین سوخته را دنبال می‌کند.

کنعانی تاکید کرد: کشور‌ها و نهاد‌های بین‌المللی از نظر اخلاقی، انسانی و قانونی موظف به جلوگیری از تکرار جنایت‌های جنگی در کرانه باختری ازسوی رژیم اسرائیل هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *