صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بازدید سرزده بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی از ایستگاه راه آهن تهران/ نحوه خدمت‌رسانی بررسی شد

۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳:۱۴
کد خبر: ۴۷۹۱۵۳۳
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
در پی افزایش سفر‌های ریلی در ایام پایانی ماه صفر به ویژه سفر‌های زیارتی هموطنان به مقصد مشهد مقدس، بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی در بازدیدی سه ساعته از ایستگاه راه آهن تهران نحوه خدمت رسانی به مسافران را مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری میزان- در پی افزایش سفر‌های ریلی در ایام پایانی ماه صفر به ویژه سفر‌های زیارتی هموطنان به مقصد مشهد مقدس و بمنظور بررسی آخرین وضعیت تردد مسافران و نحوه خدمت‌رسانی به زائران حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، مهدی خنجری بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور با همراهی سربازرس گروه حمل و نقل جاده‌ای و بازرس گروه حمل و نقل ریلی به صورت سرزده از ایستگاه راه آهن تهران بازدید کرد.

در این بازدید سه ساعته خنجری و هیات همراه با حضور در بخش‌های مختلف راه آهن تهران، آخرین وضعیت خدمت‌رسانی به مسافران را بررسی و بر نحوه عملکرد و اقدامات صورت گرفته نظارت کرد.

واحد خدمات مسافری، رسیدگی به شکایات مردمی، سیستم تهویه سالن انتظار، سکو‌های مسافرگیری، پارکینگ خودرو‌ها و دیگر بخش‌های راه آهن نیز مورد بازدید قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در سکوی پذیرش قطار و گفت‌وگوی چهره به چهره با مسافران در کوپه‌های قطار در مسیر‌های مختلف، از نحوه تهیه بلیت، پذیرش و خدمت‌رسانی در سالن انتظار و نحوه مسافرگیری کسب اطلاع کرد و موارد ایمنی، بهداشتی و ... در قطار‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور همچنین آخرین وضعیت مسافرگیری قطار‌های حومه تهران و نحوه خدمت‌رسانی به مسافران را مورد بررسی قرار داد.

خنجری در پایان این بازدید ضمن تماس تلفنی با مدیر عامل راه آهن در راستای تکریم ارباب رجوع تاکید کرد که تعداد صندلی‌ها در سالن انتظار افزایش یابد و جایگاهی ویژه برای مسافران ناتوان و کم توان جهت نشستن بر روی صندلی تا زمان حرکت قطار ایجاد شود.

وی همچنین پیرامون تقویت سیستم خنک کننده سالن انتظار دوم مسافری، افزایش تابلو‌های هوشمند اعلامات حرکت قطار و راهنما و دیگر نواقص مشاهده شده، تذکرات لازم را ارائه کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *