صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رایزنی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد وزیر امور خارجه درباره سوریه

۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱:۲۲
کد خبر: ۴۷۹۱۴۵۵
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی درباره آخرین تحولات سیاسی و میدانی سوریه رایزنی کرد.

خبرگزاری میزان - گیر پدرسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه، با علی‌اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی، گفت‎وگو کرد.  

در این گفت‌وگو، طرفین در رابطه با آخرین تحولات سیاسی، اقتصادی و میدانی سوریه به‌ویژه مسائل مرتبط با مبارزه با تروریسم، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و گسترش حملات این رژیم به سوریه، بحران انسانی در این کشور و همچنین لزوم استمرار روند سیاسی سوریه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

خاجی ضمن اشاره به گسترش حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، استمرار این حملات را ناشی از ماهیت تجاوزکارانه آن و در راستای خدمت به تروریست‌های متجاوز در خاک سوریه دانست.  

مشاور ارشد وزیر خارجه همچنین ضمن اشاره به اقدام‌های کشورمان درباره از سرگیری گفت‌وگو‌های هدفمند جهت حل سیاسی اختلافات میان ترکیه و سوریه، ابراز امیدواری کرد که با تحقق این مهم، بتوان شاهد پیش‌برد صلح و ثبات بین دو کشور و در منطقه باشیم.  

پدرسون نیز در این مکالمه ویدیویی به تشریح و ارائه گزارش درباره آخرین اقدام‌های خود در تدوین طرح گام‌به‌گام و همچنین تحولات مرتبط با از سرگیری نشست‌های کمیته قانون اساسی پرداخت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *