صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مفقود شدن هزاران کودک در غزه؛ از بازداشت تا ربوده شدن به‌دست نظامیان صهیونیست

۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹:۴۸
کد خبر: ۴۷۹۱۳۷۴
دسته بندی‌: حقوق بشر ، عمومی
جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، جنگ علیه کودکان فلسطینی بوده و این موضوع از ۷ اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تا به امروز صادق بوده است.

خبرگزاری میزان - شورای حقوق بشر سازمان ملل و موسسه خیریه سیو چیلدرن Save the Children هزاران مورد از کودکان فلسطینی را که پس از تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه بازداشت، ناپدید یا ربوده شده‌اند، گزارش کرده‌اند. 

کاربران در شبکه‌های اجتماعی توجه خود را به ماجرای دُحا طلعت، دختر ۸ ساله فلسطینی جلب می‌کنند که گفته می‌شود از سوی یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از غزه خارج شده است.

یونس تیراوی، خبرنگار فلسطینی در حساب کاربری خود در ایکس گزارش کرد و نوشت که محل حضور این کودک از ماه جولای (تیر/مرداد) مشخص نیست. 

تیراوی به نظارت و گزارش درمورد محتوای حساب‌های شبکه‌های اجتماعی اعضای ارتش رژیم صهیونیستی معروف است؛ وی به‌تازگی پست اینستاگرامی منتشرشده از سوی ایدو زهار، نظامی عضو گردان ۴۳۲ تزابار ارتش رژیم صهیونیستی را افشا کرده است. 

زهار تصویری از خود در کنار دُحا طلعت منتشر کرد؛ هیچ عضوی از خانواده دحا در این تصویر دیده نمی‌شود؛ گزارش شده که این دختر در اواخر ژوئن (تیر) از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی گذرگاه مرزی رفح بازداشت شد. 

این نظامی اشغالگر پس از این که پست اینستاگرامش مورد توجه عموم قرار گرفت، به سرعت عکس را حذف کرده و حساب کاربری خود را خصوصی کرد.

ناظران خاطرنشان کردند که حادثه مشابهی در اواخر سال گذشته میلادی رخ داد؛ براساس گزارش‌ها، نوزادی از سوی یک فرمانده نظامی صهیونیست از غزه خارج شده بود. 

شاهار مندلسون، یک نظامی صهیونیست طی مصاحبه‌ای با ایستگاه رادیویی ارتش، داستان نوزادی گریان را گفت که پس از حمله ارتش اشغالگر به شهر غزه به اراضی اشغالی انتقال داده شد. 

براساس گزارش‌ها، پست مربوط به این حادثه در پلتفرم ایکس از سوی یک حساب رسمی ارتش رژیم صهیونیستی پس از اشاره به این که ربوده شدن کودک می‌تواند جنایت جنگی باشد، حذف شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *