صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهید سید عبدالرضا موسوی

۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶:۴۱
کد خبر: ۴۷۹۱۳۰۱
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم فراهه عبدالخانی، مادر گرانقدر سردار شهید سید عبدالرضا موسوی را به خانواده محترم آن مرحومه و مردم شهیدپرور استان خوزستان به ویژه مردم مقاوم خرمشهر تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان - مسعود پزشکیان در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه حاجیه خانم فراهه عبدالخانی، مادر گرانقدر سردار رشید اسلام، شهید سید عبدالرضا موسوی گفت: این مادر مومنه در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، در دامان پاک خود، فرزندی مجاهد و مبارز تربیت کرد که در آغاز جنگ تحمیلی در دفاع از میهن اسلامی، شجاعانه در میدان جهاد و شهادت حاضر شد و نقشی فعال و اثرگذار در مقاومت مردم خرمشهر ایفا نمود و نام پرافتخار خود را در دفتر زرین دفاع مقدس برای همیشه ماندگار کرد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است. 

بسم الله الرحمن الرحیم 

انّا للّه و انّا الیه راجعون 

درگذشت مرحومه حاجیه خانم فراهه عبدالخانی، مادر گرانقدر سردار رشید اسلام، شهید سید عبدالرضا موسوی را به خانواده محترم آن مرحومه و مردم شهیدپرور استان خوزستان به ویژه مردم مقاوم خرمشهر تسلیت می‌گویم. 

این مادر مومنه در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، در دامان پاک خود، فرزندی مجاهد و مبارز تربیت کرد که در آغاز جنگ تحمیلی در دفاع از میهن اسلامی، شجاعانه در میدان جهاد و شهادت حاضر شد و نقشی فعال و اثرگذار در مقاومت مردم خرمشهر ایفا نمود و نام پرافتخار خود را در دفتر زرین دفاع مقدس برای همیشه ماندگار کرد. 

اینجانب برای این مادر گرامی رحمت و رضوان الهی و همجواری با فرزند شهیدش و برای همه بازماندگان و بستگان ایشان صبر و سلامتی، از درگاه ربوبی خواستارم. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *