صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

امام جمعه موقت تهران: دولت‌ها باید با مقیاس شهید رجایی و شهید باهنر اندازه‌گیری شوند

۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰:۲۵
کد خبر: ۴۷۹۰۸۰۶
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دول اسلامی در جمهوری اسلامی باید با مقیاس شهید رجایی و شهید باهنر اندازه‌گیری شوند گفت: همه دولتمردان و آحاد جامعه شهدای عالیقدر را الگوی تلاش خود قرار دهند. 

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد در خطبه‌ نخست نماز جمعه این هفته شهر تهران و در آخرین جمعه از ماه صفر بیان کرد: در روزهای غم و سوگواری امت اسلام رحلت حضرت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیه السلام قرار داریم و محضر امت اسلامی و دلباختگان به حیات عقلانی و علمی در جهان بشریت تسلیت عرض می‌کنم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه تامل در سیره شخصیت بی‌بدیل حضرت پیامبر (ص) فهم معارف انسان‌ساز و جامعه‌پرداز قرآن تنها راه سعادت بشر است ادامه داد: مدیران ارشد و میانی و خرد باید با الگوبرداری از خصلت‌های رسول اکرم ص با مردم رفتار کنند. در این صورت مردم در مراجعه به ادارات احساس شخصیت می‌کنند.

وی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به هفته دولت اظهار کرد: دول اسلامی در جمهوری اسلامی باید با مقیاس شهید رجایی و شهید باهنر اندازه‌گیری شوند و همه دولتمردان و آحاد جامعه شهدای عالیقدر را الگوی تلاش خود قرار دهند. 

ابوترابی‌فرد اخذ رای کم سابقه مجلس به اعضای دولت را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: این اقدام برخواسته از تعامل عقلانی مجلس با دولت و برای افزایش سطح هم افزایی دولت و مجلس در راستای ارتقای کارآمدی نظام است که دولت چهاردهم باید به خوبی از این فرصت استفاده کنند.

تکمیل میشود

 


برچسب ها: نماز جمعه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *