صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بروزرسانی می‌شود...

دبیر: رئیس بعدی فدراسیون کشتی کار سختی خواهد داشت!

۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴:۳۴
کد خبر: ۴۷۹۰۱۲۹
مراسم تجلیل از افتخارآفرینان و مدال‌آوران کشتی المپیک ۲۰۲۴ پاریس با حضور مسئولان ورزش در حال برگزاری است...

خبرگزاری میزان - مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در راستای گرامیداشت روز ملی کشتی و زادروز جهان‌پهلوان تختی امروز دوشنبه ۵ شهریورماه در سالن همایش‌های فدراسیون کشتی با حضور مسئولان ورزش، فدراسیون کشتی و ملی‌پوشان کشتی در حال برگزاری است.

علیرضا دبیر در این مراسم اظهار داشت: روزی که من رئیس فدراسیون شدم، ظهر آن روز با دنیامالی که اکنون وزیر است و آن موقع رئیس فدراسیون قایقرانی بود با هم ناهار خوردیم و همان موقع به من پیشنهاد داد طرح جامع برای فدراسیون کشتی بنویسیم. اکنون تنها فدراسیونی هستیم که طرح جامع را نوشته‌ایم.

رئیس فدراسیون کشتی ایران ادامه داد: اگر می‌خواهیم در بحث فنی موفق شویم باید به کارهای زیرساختی و عمرانی و فرهنگی نگاه ویژه داشته باشیم و نباید بیخیال این مسائل بشویم و تاثیر آن را امروز شاهدش هستید.

دبیر تصریح کرد: رئیس بعدی فدراسیون کشتی کار سختی خواهد داشت! فدراسیون کشتی بودجه‌اش حتی ۶ میلیارد هم نبوده اما الان به وضعی رسیده‌ایم که این بودجه شده فقط هدیه یک طلاآور المپیک؛ این راه درآمدزایی باید برای رؤسای بعدی فدراسیون نیز ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: من از همه برای این مراسم و قسمت رونمایی از کتاب منصور برزگر دعوت کردم؛ چه راست بوده‌اند، چه چپ! شاید نمی‌خواستم کسانی را دعوت کنم اما چون منصورخان برزگر اهل این سیاسی‌بازی‌ها نیست و استاد همه ماست، در این مراسم برای همه دعوت‌نامه ارسال شد.

بروزرسانی می‌شود...



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *