صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

وزیر دفاع: پیشرفت‌های دفاعی با هدف بازدارندگی فعال با قدرت ادامه خواهد داشت

۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶:۰۱
کد خبر: ۴۷۸۹۶۷۵
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
امیرسرتیپ نصیرزاده صبح امروز ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام وزارت دفاع با همراهی امیرسرتیپ آشتیانی، بر مسند این وزارت خانه نشست.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده صبح امروز (پنج‌شنبه یک شهریور) با حضور در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح  ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی گفت: روز صنعت دفاعی را به همه‌ی متخصصان، دانشمندان و اندیشمندان این حوزه تبریک می‌گویم و یاد و خاطره وزرای دفاع شهید؛ شهید چمران، شهید فکوری، شهید نامجوی و دانشمند شهید فخری زاده را گرامی می‌داریم.

وی با قدردانی از زحمات امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع دردولت سیزدهم گفت: زحمات امیر آشتیانی و وزرای قبل از ایشان در سال‌های گذشته بسیار موثر بوده و ریل گذاری‌های بسیار خوبی انجام شده است و همه‌ی این عزیزان برای اعتلای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های بسیاری کردند و ان شاء الله راه این عزیزان ادامه پیدا خواهد کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به تهدیدات موجود گفت: در بخش‌هایی که اولویت وجود دارد باید کار‌ها را شتاب ببخشیم و به صورت جهشی عمل کنیم.
امیر سرتیپ نصیر زاده با بیان اینکه صنعت دفاعی یک صنعت پیشرو است، تصریح کرد: مفاهیمی مانند خودباوری، خود اتکایی و کار جهادی در صنعت دفاعی تعریف شده و تجلی پیدا کرده است و این صنعت می‌تواند الگویی برای کل صنایع کشور باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به برنامه‌های خود که به مجلس شورای اسلامی نیز ارائه شد، اظهار کرد: ان شاء الله سیر پیشرفت‌های دفاعی با هدف بازدارندگی فعال با قدرت ادامه خواهد داشت و از سر ریز فناوری‌های دفاعی نیز برای حل گلوگاه‌هایی که در کشور وجود دارد استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *