صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان شد

۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲:۲۸
کد خبر: ۴۷۸۹۵۷۵
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به احمد دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان اعتماد کردند.

خبرگزاری میزان - محمدباقر قالیباف در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه، ۳۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، نتیجه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را قرائت کرد.

نمایندگان مجلس با ۲۵۳ رای موافق تصدی وزارت ورزش و جوانان را به «احمد دنیامالی» سپردند.

احمد دنیامالی‌زاده ۱۳۳۹ در بندر انزلی، سیاستمدار و مدیر ارشد اجرایی و ورزشی ایرانی و اکنون نماینده حوزه انتخابیه بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیئت مدیره باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی است. وی پیش‌تر به عنوان رئیس اسبق کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران و معاون اسبق وزیر راه و راهبری و رئیس اسبق سازمان بنادر و کشتیرانی ایران و رئیس اسبق فدراسیون قایقرانی ایران فعالیت کرده است.

وی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران (مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران) را از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ برعهده داشته‌است. از جمله پروژه‌های دوره تصدی وی در معاونت فنی و عمرانی می‌توان به برج میلاد، تونل توحید، تونل رسالت، بوستان آب و آتش، تونل نیایش و تونل‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی تهران اشاره کرد. دنیامالی ۹ سال رئیس فدراسیون قایقرانی ایران بود و هم‌اکنون نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی این رشته است. وی دارای دکترای برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه علوم تحقیقات و کارشناسی ارشد مهندسی معماری و شهرسازی از دانشگاه علم و صنعت ایران است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *