صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۲ کارگاه با ظرفیت اشتغال ۳۰۰ نفر از مددجویان در زندان اصفهان افتتاح شد

۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸:۴۵
کد خبر: ۴۷۸۹۴۲۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
مدیر کل حرفه‌آموزی و اشتغال سازمان زندان‌های کشور گفت: دو کارگاه صنعت محور و خوابگاه کارگاه با زیربنای ۳هزار متر و اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از مددجویان، زندان اصفهان افتتاح شد.

خبرگزاری میزان- احسانی با اشاره به افتتاح دو کارگاه جدید، طراحی و تولید برد‌های الکترونیکی در مجتمع ندامتگاهی و تولید میز و صندلی مسافرتی در اردوگاه کار درمانی در زندان‌ اصفهان، اظهار کرد: این دو کارگاه در راستای ایجاد اشتغال و برقراری درآمد پایدار برای زندانیان و حرفه آموزی جهت تداوم فعالیت پس از آزادی،  باهمکاری با بنیاد تعاون زندانیان استان به مجموعه اشتغال و حرفه آموزی زندان‌های اصفهان افزوده شد.

مدیر کل حرفه‌آموزی و اشتغال سازمان زندان‌های کشور بیان کرد: با افتتاح این دو کارگاه امکان اشتغال برای ۳۰۰ مددجو (مرد و زن) فراهم شد.

وی با بیان اینکه قطعا یکی از راهکار‌های موثر در اصلاح و تربیت زندانیان و عدم بازگشت مجدد، آموزش حرفه ایی و ایجاد اشتغال است، تصریح کرد: با آموزش‌های حرفه‌ای و کاربردی در زندان‌ها و ایجاد اشتغال صنعت محور و مولد، در تلاش هستیم تا با کاهش جمعیت کیفری و جلوگیری از بازگشت مجدد زندانیان روبرو شویم.

مدیر کل حرفه آموزی و اشتغال سازمان زندان‌های کشور ضمن تأکید بر آموزش و مهارت‌آموزی زندانیان، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون با همت مدیران کل زندان‌های استان‌ها و بنیاد تعاون زندانیان بیش از ۱۰ هزار متر به فضا‌های کارگاه‌های صنعت محور و خوابگاه کارگاه افزوده شده که امید است، با چشم اندازی که ترسیم شده تا پایان سال شاهد افزایش چشم گیر این فضا‌های کارگاهی در جهت عمل به اولویت دوم سازمانی باشیم.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *