صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

به‌روزرسانی می‌شود...

شمسایی: به من نگفتی آن دو بازیکن چه کسانی هستند اما من ته این ماجرا را در می‌آورم و اخراجشان می‌کنم!

۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷:۴۰
کد خبر: ۴۷۸۸۷۵۸
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به یک خبرنگار گفت: اگر بازیکنی از مسائل درون تیمی برای شما صحبت کرده و پشت‌سر عوامل تیم گفته همین الان نام آن دو نفر را بیاورید و جلوی تمام خبرنگاران نامشان را خط می‌زنم! حالا که نمی‌گویی آن دو بازیکن کیست من ته این ماجرا را در می‌آورم و آن دو نفر را اخراج می‌کنم!

خبرگزاری میزان - وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران صبح امروز یکشنبه ۲۸ مردادماه در آستانه آغاز جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان و در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران پیرامون وضعیت تیم ملی ایران و شرایط حضور این تیم در جام جهانی، اظهار داشت: تیم ملی فوتسال برای ۸۰ میلیون ایرانی است و همه مردم برای سربلندی آن دعا می‌کنند. وقتی ما در آسیایی دوم شدیم مردم ناراحت بودند و وقتی قهرمان شدیم مردم خوشحال شدند.

وی در ادامه افزود: منت کسی که خداحافظی می‌کند را نمی‌کشیم و فکر کنم باقر محمدی استوری را اشتباهی زده بود! اکنون هم سلام و علیک کرده و برگشته و اگر در سطح خوبی باشد مجدد دعوت می‌شود و از کسی کینه‌ای نداریم.

شمسایی تصریح کرد: ما ۵ گلر دعوت کردیم و ۳ تای آن‌ها اینجا هستند و ۲ تای دیگر در استندبای هستند؛ ما ترسی از نبود بازیکنی نداریم و با هر بازیکنی که بشود به مصاف تورنومنت‌ها می‌رویم و بازیکن باید سرش را هم برای تیم ملی بدهد چه برسد به این حرف‌ها!

سرمربی تیم ملی فوتسال مطرح کرد: من با ۲ تا بازی دوستانه باید چه کار کنم؟ باید از گروه صعود کنم؟ به چهار تای نهایی برم؟ لیگ ما ۱۲ اسفند تمام شده و من باید چگونه بازیکنان را به شرایط قبل برگردانم؟ لیگ اسپانیا را ببینید در چه زمانی شروع شده و براساس جام جهانی چه برنامه‌ای چیدند؟

شمسایی ادامه داد: امروز روز اردوی تیم ملی ماست و ۵ نفر بازیکن مصدوم به اردو آمده‌اند! یک بازیکن خداحافظی می‌کند، یکی سلام علیک می‌کند، آن یکی کمرش درد می‌کند، چند نفر هم‌دیگر را کتک می‌زنند! بعد انتظار ما از تیم ملی چیست؟

وی اضافه کرد: ما به همه اتفاقات واقفیم و خود آقای تاج هم گفت هر کاری توانستید بکنید! دو سال است که در تیم ملی حضور دارم و ۳ جلد کتاب می‌توانم بنویسم و نباید توقع بی‌جا از تیم ملی داشته باشیم. هیچ کشوری نمی‌آید یک بازی دوستانه با ما برگزار کند و به کل دنیا ایمیل زدیم!

شمسایی بیان کرد: هر بازی هم که گذاشتیم از ارتباطات شخصی بوده و واقعاً در بحث برگزاری بازی‌های دوستانه به خاطر مشکلاتی که همه خبر دارند نمی‌توانیم با کشور‌های مختلف بازی کنیم.

وی در ادامه گفت: باید فضای مالی فدراسیون فوتبال را نیز در نظر بگیریم! فرانسه ۱۸۰۰ میلیارد به پول ما برای تیم ملی کشورش خرج کرده و به ما می‌گویند هزینه‌ها برایتان زیاد بوده است!

سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: میگوئل آندرس که اکنون سرمربی هلند شد و قبلا دستیار تیم ملی اسپانیا و مربی بارسلونا بودند و اکنون هلند را بعد از هزارسال به جام جهانی برده است در زمان خادم صحبت کردیم که آن اتفاقات پیش آمد و بعد به ماجدی هم فرصت نرسید و با مارتیس کروات و برونو گارسیا چندین تن از مربیان خارجی برای تیم ملی فوتسال صحبت کردیم و در زمان تاج هم مشکلاتی پدید آمد که از کنترل ما خارج بود. قطعا دوست داشتم مربی سطح بالا به تیم ملی بیاوریم.

وی ادامه داد: قرارداد نداشتم و بدون هیچ چشم‌داشتی رفتم تیم ملی فوتسال را قهرمان کنم و دینم را نسبت به فوتسال ادا کنم. با خسوس کاندلاس نیز برای سرمربی‌گری صحبت کردیم و با پوپلیس و مارکو سراتو و ده‌ها نفر دیگر صحبت کردیم و یا حاضر نشدند بیایند یا باشگاه‌هایشان نمی‌گذاشتند یا به خاطر مشکلات کشور و برای نمونه سانحه سقوط بالگرد شهید جمهور در کارهایمان وقفه افتاد و آن مربیانی هم که می‌خواستند بیایند جذب دیگر کشور‌ها شدند.

شمسایی خاطرنشان کرد: خیلی زود است راجع به بازی‌ها صحبت کنیم و وقتی به جام جهانی می‌رویم باید همه احتمالات را در نظر بگیریم و نمی‌شود روی تک‌تک بازی‌های تیم ملی از حالا نظر فنی داد.

وی در پاسخ به صحبت یکی از خبرنگاران در رابطه با اختلافات درونی تیم ملی با عصبانیت مطرح کرد: اگر بازیکنی از مسائل درون تیمی برای شما صحبت کرده و پشت‌سر عوامل تیم گفته همین الان نام آن دو نفر را بیاورید و جلوی تمام خبرنگاران نامشان را خط می‌زنم! حالا که نمی‌گویی آن دو بازیکن کیست من ته این ماجرا را در می‌آورم و آن دو نفر را اخراج می‌کنم!

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *