صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

هرگونه دوقطبی‌سازی مغایر با اصل ۶۷ قانون اساسی است

۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶:۱۵
کد خبر: ۴۷۸۸۶۵۶
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در اظهارنظر‌ها بر مبنای قسمی که یاد کرده‌اند ملاحظات را در نظر گیرند، زیرا که هرگونه دوقطبی‌سازی و هر سخن و اظهارنظری که به انسجام داخلی و امنیت کشور خدشه وارد کند مغایر با اصل ۶۷ و قسمی که یاد کرده‌اند، است.

خبرگزاری میزان - سلمان اسحاقی در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه، ۲۷ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی طی اخطاری با استناد به اصل ۶۷ قانون اساسی بیان کرد: ابتدا قصد دارم به خودم تذکر دهم چرا که لازم نیست همواره ما اصول قانون اساسی را به هیئت رئیسه تذکر دهیم.

وی افزود: در این اصل قسم می‌خوریم که ما باید خواستار حریم اسلام باشیم. در ادامه این اصل آمده است که ما باید در گفتار و نوشتار خود استقلال کشور و آزادی مردم و تامین مصالح آن‌ها را مدنظر قرار دهیم.

اسحاقی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه بنده اهل تسنن بزرگوار حاضر هستند، خطاب به رئیس جمهور، ادامه داد: آقای دکتر پزشکیان تکلیف شما در مقابل شیعه و سنی و همه ادیان و مذاهب و به عبارتی ملت ایران اجرای قانون اساسی است که در فصل سوم این قانون به آن اشاره شده است بنابراین خواهش می‌کنم همکارانم در اظهارنظر‌ها بر مبنای قسمی که یاد کرده اند ملاحظات را در نظر گیرند، زیرا که هرگونه دوقطبی‌سازی و هر سخن و اظهارنظری که به انسجام داخلی و امنیت کشور خدشه وارد کند مغایر با اصل ۶۷ و قسمی که یاد کرده‌ایم، است.

وی افزود: امروز همه ما مکلف هستیم پیرو منویات مقام معظم رهبری از دولتی حمایت کنیم که قرار است سرمایه اجتماعی نظام و انقلاب را ارتقا داده و در مقابل زیاده خواهی‌های غرب بایستد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دولت چهاردهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *